“Vähintään 1500 euron arvoiset vaalituet ja niiden lahjoittaja tulee ilmoittaa.”
Eli ts. jos kunnallisvaaliehdokas ilmottaa selkeästi, että vain alle 1500 euron arvoiset vaalituet hyväksytään.
Lomake voisi olla sellainen, että siinä on ainoastaan kaksi kenttää: summa euroissa ja bitcoin-palautusosoite. Jos summa on yli 1500 eur, lomake ilmoittaa virheen. Jos taas summa on alle 1500 eur, summa konvertoidaan bitcoineiksi ja näytetään bitcoin-maksuosoite.
BOUNTY: ylläolevan systeemin toteuttaminen, niin että siitä saa myös näppärän iframen sivuille. Tarjoan 2BTC. Lupaan myös ohjata työtä ja tarjota sille palvelintilan.
Mä lähtisin siitä että poliitikkojen sijasta bitcoinia kannattaisi lobata yrityksille, jotta ne hyväksyisivät maksun bitcoinneissa.
Kun yrityksille alkaa virtaamaan bitcoineja, tulee myös vähitellen mahdolliseksi bitcoinien käyttö palkan ja muiden kulujen maksamiseen.
Tämän jälkeen yritykset kyllä itse lobbaavat bitcoinia poliitikoille.
Kannattaa ottaa esimerkkiä Liberty dollar-valuutasta, joka lobattiin onnistuneesti yrityksille niin että jopa jotkin Walmartit alkoivat hyväksymään valuuttaa… ennen kuin FBI-ratsasi valuutan reservit.
[quote=“Monster, post:3, topic:367”]Mä lähtisin siitä että poliitikkojen sijasta bitcoinia kannattaisi lobata yrityksille, jotta ne hyväksyisivät maksun bitcoinneissa.
Kun yrityksille alkaa virtaamaan bitcoineja, tulee myös vähitellen mahdolliseksi bitcoinien käyttö palkan ja muiden kulujen maksamiseen.
Tämän jälkeen yritykset kyllä itse lobbaavat bitcoinia poliitikoille.
Kannattaa ottaa esimerkkiä Liberty dollar-valuutasta, joka lobattiin onnistuneesti yrityksille niin että jopa jotkin Walmartit alkoivat hyväksymään valuuttaa… ennen kuin FBI-ratsasi valuutan reservit.[/quote]
Tätä työtä tekee varsin ansiokkaasti ja tehokkaasti jo bittiraha.fi. Ei nyt erityisesti kiinnosta lähtä kilpailemaan heidän kanssaan