Passiivista tuloa - nettiä selaamalla ja pelejä pelaamalla

Jakamalla omaa Brave lataus linkkiä kuten OP teki aloitus postauksessa voi saada ihan hyviä tuloja aikaiseksi. Esimerkiksi jos saa Suomalaisen lataamaan ja käyttämään selainta 30 päivää saa siitä $5 edestä BAT tokeneita. Korvaus riippuu mistä maasta käyttäjä lataa tuo Braven referal linkistä USA on $7.5 ja kehitysmaat on $1

Kyllä sieltä Upholdista on mahdollista withdrawaa mihin tahansa osoitteeseen. BATit saa vaihdettua mm. myös Bitcoineiksi, tosin sillon suhteellisen kovat tx feet mukaan, joten tämä ei ole kovinkaan fiksua.

Aloituksessa totesin ettei todellakaan päihitä Googlea. Olen samaa mieltä suomenkielisistä hauista, mutta kyllä niillä silti halutuille sivuille pääsee. Ylilauta tulee minulle ainakin kolmanneksi hakuvaihtoehdoksi, englannin ja suomenkielisen Wikipedian jälkeen. Voisihan se kyllä olla ihan ensimmäisenäkin.

Parannettavaa on, ehdottomasti, kuten olen todennutkin. Oletko ikinä kokeillut mitään vaihtoehtoista hakukonetta? Ei Googleakaan päivässä rakennettu. Valitettavasti. Aloituksessa painotankin hieman projektin “lottokuponki”-arvoa.

Tiestitkö, että Braven URL-bariin syöttämällä " :g [hakusanat] " voit hakea suoraan Googlella, kun koet haun olevan järkevämpää sillä?

Tämä on nykyisellä BAT-kurssilla kyllä totta. Näyttäisi 0,5 BAT kyllä olevan lähempänä totuutta “noin 0,1 BAT-tokeni[n]” sijasta.

Mitähän passiivista tuossa on? Passiivinen tulo on sitä kun aamulla heräät niin joku on ostanut sinulta jotain nukkuessasi.
Viimeksi katsoin niin olin tienannut puolen dollarin arvosta battia.
En oikein pidä batia hyvänä sijoituskohteena mutta kiva jos selaamisesta saa hyvitystä.

Passiivisen tulon voi määritellä kait monella tavalla. Itse selaan nettiä joka tapauksessa päivittäin, joten kyllä minulle siitä tuleva tulo ilman ylimääräistä vaivannäköä on passiivista.

Mikäli mainoksia ei näy tuota 5 kertaa tunnissa, niin kokeilkaa tämän videon tärppejä. Itselläni ainakin auttoi!

Itse pidän passiivisena tulona sitä, että myy jotain palvelua. Omassa tapauksessani filetransfer-palvelua. Siinä ei tarvitse kuin vain hoitaa tilauksia ja upgradet ilmaisista tileistä maksullisiksi jäsenyyksiksi.
Helppoa rahaa ei kyllä oikein ole mutta se on passiivista tuloa.