Parhaimmat poolit

Heippa,

Mitkä olisi parhaita pooleja, jossa saa AntMiner S1 edes jotain tulosta esim 60 pvän aikana?

Lyhyt vastaus: Pysy Slushissa tai muussa suht isossa ja luotettavassa poolissa. Tuotot eivät riipu sinänstä poolista itsestään, vaan louhintaonnesta ja laitteiston tehosta.

Pitkä vastaus: Eligiuksessa olisi 0% kulut. Toisaalta sen minimipayout vakiona on 0.042 BTC, joten sen saavuttamiseen menee Ant S1:llä monta viikkoa. Payoutrajan voi muuttaa, mutta se on taas vieläkin pidempi tarina, koska se pitää tehdä ns. signeeraamalla viesti btc-lompakon avulla.

Hyvänä puolena Eligiuksessa on se, ettei sinne tarvitse rekisteröityä, vaan oman bitcoin-lompakon osoite toimii käyttäjänimenä ja salasana saa olla mitä vaan. Louhintaa voi sen jälkeen seurata Eligiuksen sivuilla omalla btc-osoitteellaan. Toki varmaan muitakin pooleja on olemassa, missä on alhaiset tai olemattomat kulut, mutta kirjoitin Eligiuksesta “suosittele omaasi”-periaatteella.

[quote=“ComaWombat, post:2, topic:2420”]Lyhyt vastaus: Pysy Slushissa tai muussa suht isossa ja luotettavassa poolissa. Tuotot eivät riipu sinänstä poolista itsestään, vaan louhintaonnesta ja laitteiston tehosta.

Pitkä vastaus: Eligiuksessa olisi 0% kulut. Toisaalta sen minimipayout vakiona on 0.042 BTC, joten sen saavuttamiseen menee Ant S1:llä monta viikkoa. Payoutrajan voi muuttaa, mutta se on taas vieläkin pidempi tarina, koska se pitää tehdä ns. signeeraamalla viesti btc-lompakon avulla.

Hyvänä puolena Eligiuksessa on se, ettei sinne tarvitse rekisteröityä, vaan oman bitcoin-lompakon osoite toimii käyttäjänimenä ja salasana saa olla mitä vaan. Louhintaa voi sen jälkeen seurata Eligiuksen sivuilla omalla btc-osoitteellaan. Toki varmaan muitakin pooleja on olemassa, missä on alhaiset tai olemattomat kulut, mutta kirjoitin Eligiuksesta “suosittele omaasi”-periaatteella.[/quote]

Itse tykkään tosta Bitmain isännöimästä Antpool:sta. :slight_smile:

[quote=“ComaWombat, post:2, topic:2420”]Lyhyt vastaus: Pysy Slushissa tai muussa suht isossa ja luotettavassa poolissa. Tuotot eivät riipu sinänstä poolista itsestään, vaan louhintaonnesta ja laitteiston tehosta.

Pitkä vastaus: Eligiuksessa olisi 0% kulut. Toisaalta sen minimipayout vakiona on 0.042 BTC, joten sen saavuttamiseen menee Ant S1:llä monta viikkoa. Payoutrajan voi muuttaa, mutta se on taas vieläkin pidempi tarina, koska se pitää tehdä ns. signeeraamalla viesti btc-lompakon avulla.

Hyvänä puolena Eligiuksessa on se, ettei sinne tarvitse rekisteröityä, vaan oman bitcoin-lompakon osoite toimii käyttäjänimenä ja salasana saa olla mitä vaan. Louhintaa voi sen jälkeen seurata Eligiuksen sivuilla omalla btc-osoitteellaan. Toki varmaan muitakin pooleja on olemassa, missä on alhaiset tai olemattomat kulut, mutta kirjoitin Eligiuksesta “suosittele omaasi”-periaatteella.[/quote]

Joo mutta ei se slush poolkaan tuota yhtään mitään. Täytyisi olla lisää tehoja :-\ Eliguikseen laitoin lompakkoon louhimaan, ei oo vielä yhtään bitcoinia tullut. Nollaako se aina sen, jos pitää offlineen? (louhimen huoltokatko) Olisiko mitään helpompia tapoja tienata? CEX.IO ei ainakaan jaa osuuksia oli puhetta siitä joskus chatissa. Mä olen ainakin mainostanut, että mulle voi liksan maksaa BitCoineina :frowning:

Eligius laittaa louhitun saldon maksuun n. viikon päästä louhinnan lopettamisesta. Minimisaldo maksulle näyttää olevan 0.0013 BTC ja sitä pienemmät saldot siirtyvät poolin omistukseen parin kuukauden louhintatauon jälkeen. Eli mikään ei nollaudu kuin vasta parin kuukauden offlinessa olon jälkeen.

En ota tässä kantaa mihinkään helpompaan tienaamiseen.

Mitäs tuolle Cex.Ion cloud mining hommalle mahtaa kuulua nykyään, olin katselevinani että pilvilouhinta vauhtia saisi kohtuu hinnalla mutta verottaako palkkiota sen verran että homma pyörii plus miinus nollana iäisyydet vai onko ihan okei ostella välillä hashiä?

Helppoa ainaki jollei muuten.

[quote=“nudedude, post:6, topic:2420”]Mitäs tuolle Cex.Ion cloud mining hommalle mahtaa kuulua nykyään, olin katselevinani että pilvilouhinta vauhtia saisi kohtuu hinnalla mutta verottaako palkkiota sen verran että homma pyörii plus miinus nollana iäisyydet vai onko ihan okei ostella välillä hashiä?

Helppoa ainaki jollei muuten.[/quote]

Kyllä sama juttu on ollut mullakin. Itse oon ton BitMain Antminer S1 kytkenyt siihen pooliin. Kyllä silloin kannattaa ostaa, kun GHS kurssi on alhaalla. Tarvii kysyä frendiltä neuvoa, kunhan se herää ei viitti tähän aikaan soitella, kun toinen käy töissä.

[quote=“Hannu, post:7, topic:2420”][quote author=nudedude link=topic=2711.msg21905#msg21905 date=1418103636]
Mitäs tuolle Cex.Ion cloud mining hommalle mahtaa kuulua nykyään, olin katselevinani että pilvilouhinta vauhtia saisi kohtuu hinnalla mutta verottaako palkkiota sen verran että homma pyörii plus miinus nollana iäisyydet vai onko ihan okei ostella välillä hashiä?

Helppoa ainaki jollei muuten.
[/quote]

Kyllä sama juttu on ollut mullakin. Itse oon ton BitMain Antminer S1 kytkenyt siihen pooliin. Kyllä silloin kannattaa ostaa, kun GHS kurssi on alhaalla. Tarvii kysyä frendiltä neuvoa, kunhan se herää ei viitti tähän aikaan soitella, kun toinen käy töissä.[/quote]

Jep, mulla on kanssa 4 x S1 siellä painamassa pitkää päivää, kaipaisivat mielellään ne upgrade kitit.
Mutta tuli mieleen että kannattaako noita mainereita päivitellä lainkaan kun tuntuisi GHS olevan halpaa nyt. Siellähän se sitten röpsöttää niin kauan kuin koko sirkus on pystyssä.

Onkos joku koittanut AntPoolia? :slight_smile:

Näinhän voisi kuvitella.

Itse en aio lähetellä dataani Kiinaan. En tiedä mitä SUPO siitä ajattelisi*.

*joukki