Paras palvelu Bitcoinien siirtoon PayPalille

Mulla olisi 0.7 BTC, jotka pitäisi saada PayPalille. Ehdotuksia palvelusta?

Kysehän ei ole kirjaimellisesti siirtämisestä, sillä Paypalissa ei voi pitää Bitcoin-saldoa. Pitäisi puhua enempi treidaamisesta.

Minä voin ostaa kolikot sinulta pois kuleksimasta, maksan 13,70 euroa Paypaliisi jos heti tehdään kaupat. Koen minulla olevan enemmän hävittävää kuin menetettävää puijaamalla sinua, ja sinulla ei taas yhden postin anonyyminä ole juuri mitään menetettävää. Joten edellyttäisin sinun siirtävän ensin. Laita YV:nä Paypalisi sähköpostiosoite jos tehdään kaupat. Bitcoin-osoitteeni on 1GE9WXg9jiz4NgR3WG9bDgAL3J7KVhHb7x

Tuossa on Rontukselta oikeaa asennetta!

Jeh, kysyntään pitää vastata :slight_smile:

Voimme kaikki auttaa Bitcoin ekosysteemiä osallistumalla siihen liittyviin asioihin aktiivisesti.

On aika heiluttaa pyramidia.

Teimme localbitcoinsiin “cash out” -toiminnallisuuden, eli käyttäjät pystyvät siis tuon avulla tarjoamaan payoutteja bitcoineista eri maksuvälineillä. Aika alkuvaiheessa tosin :slight_smile: Tuon pohjalta on tarkoitus kehitellä myöhemmin mm. bitcoin-laskujenmaksupalvelu.

Esim. itse pistin ilmoituksen, jossa tarjoan paypal-maksua 700 euroon asti: https://localbitcoins.com/p/kangasbros/