[quote=“mikasika”][quote author=henu link=topic=1342.msg10431#msg10431 date=1383681222]
Itse olen saanut sellaisen käsityksen, että voisit ihan https://www.bitaddress.org sivun tulostaa ja ostaa sitten bitcoineja esim. bittipörssistä ja pyytää heitä lähettämään coinit paperissa olevaan SHARE-merkittyyn osoitteeseen.
Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, sillä minuakin kiinnostaa paperilompakko sen tietoturvan vuoksi.
[/quote]
Niin , näinkö se menee? Vähän jäi epäselväksi toi lataaminen ja lunastaminen, voisiko joku vääntää rautalangasta?
“Lataus onnistuu luonnollisesti millä tahansa QR-koodeja tukevalla mobiililompakolla. Toteutimme easywallet.org -palveluumme ominaisuuden, jolla yksityisavaimet voi myös lunastaa (iPhone/Android). Pienellä säätämisellä se onnistuu yhdellä täpäytyksellä. Easywallet.org ei importtaa yksityisavaimia, vaan ainoastaan tarkistaalöytyykö avaimeen liitettynä käyttämättömiä transaktioita ja käyttää ne sinun lompakko-osoitteeseesi. Eli yksityisavain ei ole palvelun tiedossa kuin alle sekunnin ajan.”
eli : - tarvitsenkö mobiililompakon?
- tarvitsenko easywalletin?
- Miten säädetään puhelin “täpyttämään” ja onko tämä täpäyttämänen pakollinen?
[/quote]
Niin, en tajua vieläkään miten kyseinen paperilompakko tehdään, artikkeli ei mitenkään opasta sen tekoon…