Palvelua tyyliin Säästöpankki :D

Tässä on kyllä jo palvelut hinnoiteltu vähintääkin mallikkasti :o ;D ;D

http://www.omasp.fi/documents/10180/94711/Hinnasto-ote+henkilöasiakas.pdf/f35cbafe-2e12-4576-adf0-3364bf8a02b1

Mitä hittoo, onks toi joku vitsi, suuri osa noista palveluista on ilmaisia osuuspankissa, vai pitäisköhän mun tarkastella hinnastoa uudestaan :stuck_out_tongue:

Tää on siis ihan faktaa, tosin yksittäisen pankin oma päätös hinnoittelusta. Eli ei valtakunnallinen sentään… :smiley:

Ok, tämä säästöpankki ei selkeästi ole ymmärtänyt asemaansa kehittyvässä yhteiskunnassa, jossa pankkien pitää kilpailla asiakkaista palvelemaan asiakkaita, eikä vaan nöyryyttää loputtomaan velkakierteeseen :stuck_out_tongue: :smiley:

Todellakin säästöpankki, kun ei uskalla käyttää tililtä mitään ryöstetyksi tulemisen pelossa. :stuck_out_tongue:

Ei se osuuspankkikaan kovin halpa ole.
Oon neljännen vuoden opiskelija ja huolettomasti ottanut opintolainaa ja sijoitellu bitcoineihin sun muihin. Olin taas ottaa uutta lainaa kun huomasin että marginaali on 1.95 %. Siis oikeesti! Kysyin pankilta et voitteko tulla vastaan, lupautuivat 1.75 %. Ei jumalauta oikeesti. Oon ollu heidän asiakas 31 vuotta. Ja olen myös asuntolainan ottanut heiltä. Kyselin huvikseen Nordean chatpalvelussa et paljon heillä marginaali on? - 0.5% asiakassuhteesta riippumatta. Kävin juuri äsken Nordeassa keskustelemassa asiakkudesta ja siirto hyvin todennnäköistä. Jokainen voi laskee esim paljon tekee vaikka 10 000€ lainassa tommonen marginaaliero siinä kahtena vuotena ennenkun sitä lainaa voi ruveta ees makselee takasinpäin.
Jos muita opiskelijoita, paljon teillä on marginaalit opintolainassa ja mistä pankista ootte ottanu?
Tekis miel kirjottaa joku mielipidekirjotus koko hommasta, et miten tässäkin kusetetaan. Suurin osa opiskelijoista jotka ottaa opintolainaa ei tarkasta marginaalia, tai mihin korkoon laina on sidottu. Monelle se tulee yllätyksenä, et voi prkl tää onkin sidottu primeen, joka on vaan 1% korkeemmalla kun 12 kk euribori ajasta tietty riippuen.

[quote=“Allu__, post:6, topic:2346”][quote author=J link=topic=2624.msg20681#msg20681 date=1413488551]
Mitä hittoo, onks toi joku vitsi, suuri osa noista palveluista on ilmaisia osuuspankissa, vai pitäisköhän mun tarkastella hinnastoa uudestaan :stuck_out_tongue:
[/quote]

Ei se osuuspankkikaan kovin halpa ole.
Oon neljännen vuoden opiskelija ja huolettomasti ottanut opintolainaa ja sijoitellu bitcoineihin sun muihin. Olin taas ottaa uutta lainaa kun huomasin että marginaali on 1.95 %. Siis oikeesti! Kysyin pankilta et voitteko tulla vastaan, lupautuivat 1.75 %. Ei jumalauta oikeesti. Oon ollu heidän asiakas 31 vuotta. Ja olen myös asuntolainan ottanut heiltä. Kyselin huvikseen Nordean chatpalvelussa et paljon heillä marginaali on? - 0.5% asiakassuhteesta riippumatta. Kävin juuri äsken Nordeassa keskustelemassa asiakkudesta ja siirto hyvin todennnäköistä. Jokainen voi laskee esim paljon tekee vaikka 10 000€ lainassa tommonen marginaaliero siinä kahtena vuotena ennenkun sitä lainaa voi ruveta ees makselee takasinpäin.
Jos muita opiskelijoita, paljon teillä on marginaalit opintolainassa ja mistä pankista ootte ottanu?
Tekis miel kirjottaa joku mielipidekirjotus koko hommasta, et miten tässäkin kusetetaan. Suurin osa opiskelijoista jotka ottaa opintolainaa ei tarkasta marginaalia, tai mihin korkoon laina on sidottu. Monelle se tulee yllätyksenä, et voi prkl tää onkin sidottu primeen, joka on vaan 1% korkeemmalla kun 12 kk euribori ajasta tietty riippuen.[/quote]

Kyllä se Nordeakin oman katteensa repii, se vaan tapahtuu enemmän välillisesti hallintokuluina jne.

Itsellä on Nordeassa Visa Electron ja pankkitili pankkitunnuksilla. Kuukaudessa menee n. 4 euroa näiden ylläpitoon.

S-Pankki ja 0€ kulut :slight_smile:

[keul keul]OP:n omistajajäsen (ja velaton) eli rahaa virtaa koko ajan pankilta tililleni päin luottokorteista ja nettipankeista huolimatta + ilmainen S-Pankki lisäksi rinnalla[/keul keul]