Palkkio bitcoin, mitä sille pitää tehdä?

Olen saanut palkkioksi bitcoinin tai useampiakin en tiedä. Minua on pommitettu ulkolaisilla puhelinsoitoilla, joista en ymmärä mitään. En vastaa niihin enää. MITEN SAAN PALVELUA SUOMENKIELELLÄ???

1 tykkäys

Ulkomaiset puhelut ja txt on täyttä humpuukia.
Ilmaista rahaa ei olekkaan lähde siitä ajatuksesta liikkeelle.
Aloita vaikka perehtymällä tämän foorumin antiin.

Jeps, huijauksia taitavat nuo kaikki olla. Tosi varovainen joutuu nykyään olemaan puhelinnumeron, s-postin yms. kanssa. Kerran jos väärään kenttään sattuu jotain syöttämään, on melkein mahdotonta pysäyttää spämmiä.

Hei!

Mikäli olette saaneet sähköpostilla viestejä, jossa sinun kerrotaan voittaneen bitcoineja, on kyseessä hyvin todennäköisesti huijaus. Tämän tyylisiä sähköposteja on liikkunut viime aikoina hyvinkin paljon ja ihmisiä yritetään huijata. Yleensä näissä sähköposteissa ilmoitetaan asiakkaan omistavan X-määrän bitcoineja ja joiden saamiseksi pitää suorittaa esimerkiksi rekisteröinti, etukäteismaksu tai antaa omia tietoja. Sähköpostiviestit kannattaa vain poistaa eikä niihin tulisi missään nimessä vastata. Omien tietojen annon seurauksena voit alkaa saada ulkomailta tulevia soittoja hyvinkin tiheässä tahdissa. Mikäli olette vahingossa antaneet esimerkiksi pankki-/luottokorttitietoja kannattaa ottaa viipymättä yhteys omaan pankkiin ja kuolettaa vaarantuneet kortit. Mitään etukäteismaksuja ei myöskään kannata suorittaa, mikäli ette ole 100 % varma kyseisestä toimijasta. Yleensä alan toimijat eivät koskaan pyydä sähköpostilla mitään maksuja tai muita henkilötietoja.

Kehotan kaikkia erityiseen varovaisuuteen.

Kirjoitimme myös tästä aiheesta, kyseisen artikkelin pääset lukemaan täältä: https://bittiraha.fi/content/tyypillisen-bitcoin-huijauksen-tunnusmerkit

Tarkennus. Olen valinnut itse joskus bitcoinin palkkioksi eräästä tutkimuksesta, nyt en tiedä montako/paljonko niitä on ja miten pääsen ne käyttämään.

interesting… thanks for sharing!..