Paljonko Eligius treshold

Hello,

Mikähän mahtaa olla tresholdina eligius poolissa? ???

Oon kyllä haaveillut palkallisesta työstäkin, jolla sitten ostaisi coineja :frowning:
Kummallista, kun zenminer pisti louhimet DISABLED tilaan. Olin sillein, että mitä hemmettiä, se on elinikäinen soppari?! O.o
XPY louhinta oli minun mielestäni kaikkein kiinnostavinta siinä poolissa… :frowning:

Raja onpi vakiona se 0.042 BTC. Sen saavuttamista saa seurattua helposti:

http://eligius.st/~wizkid057/newstats/userstats.php/KIRJOITA LOUHINTAOSOITTEESI TÄHÄN

Muistaakseni kuittasin aikanaan jotakin sarkastista niistä elinikäisistä sopimuksista. GAWin/ZenCloudin toimitusjohtajaa Josh Garzaa pidetään tänä päivänä yhtenä suurimmista kryptomaailman kusettajista ja firman maine on nykyään samaa tasoa Butterfly Labsin kanssa, eli täysin katastrofaalisen huono.

Taitaa olla about 90 senttiä nykyarvo. Ihan jokainen GAW:n tekemä kolikkoon liittyvä lupaus on petetty, unohdettu, epäonnistunut tai muuten vain valehdeltu tai viivästynyt pahasti, eikä juuri mitään kolikolle luvattuja ominaisuuksia vielä ole olemassa. Itse kolikot toki ovat olemassa. Kyllä itse XPY:täkin siis pidetään yleisesti ihan tyylipuhtaana kusetuksena ja “tyhmiltä rahat pois”-huijauksena.

Onhan Butterfly Labs Monarch louhintalaitekin olemassa, mutta ihan jokainen siihen liittyvä tekninen asia ja siitä ennakkoon tehty lupaus on petetty, viivästynyt ja epäonnistunut tuhoisalla tavalla.

Eli hirveällä hypetyksellä ja katteettomilla lupauksilla on tuotettu jonkinlainen pökäle maailmaan, mutta kokonaisuus kallistuu silti petoksen ja kusetuksen puolelle enemmistön silmissä :slight_smile:

[quote=“ComaWombat, post:3, topic:2582”]Taitaa olla about 90 senttiä nykyarvo. Ihan jokainen GAW:n tekemä kolikkoon liittyvä lupaus on petetty, unohdettu, epäonnistunut tai muuten vain valehdeltu tai viivästynyt pahasti, eikä juuri mitään kolikolle luvattuja ominaisuuksia vielä ole olemassa. Itse kolikot toki ovat olemassa. Kyllä itse XPY:täkin siis pidetään yleisesti ihan tyylipuhtaana kusetuksena ja “tyhmiltä rahat pois”-huijauksena.

Onhan Butterfly Labs Monarch louhintalaitekin olemassa, mutta ihan jokainen siihen liittyvä tekninen asia ja siitä ennakkoon tehty lupaus on petetty, viivästynyt ja epäonnistunut tuhoisalla tavalla.

Eli hirveällä hypetyksellä ja katteettomilla lupauksilla on tuotettu jonkinlainen pökäle maailmaan, mutta kokonaisuus kallistuu silti petoksen ja kusetuksen puolelle enemmistön silmissä :)[/quote]
Tarkistin, että XPY coinia saa vaihdettua BTC, kuten monta muutakin kolikkoa :slight_smile:
Itse kattelin tommoista 7.5 GH/s BTC louhintalaitetta. 4000 dollaria ne huutaa siitä + rahti.

Kyllä räkki tulee halvemmaksi itse kasata…?

Minäkin olen ajatellut, että “Jos sitä vähän kellottaisi louhinta, edes pikkasen”. Pyörii siinä 150 GH/s hujakoilla, on se kuitenkin parempi, kun kotikonetta rääkätä!