Alkuun voin jo sanoa ettei ollut kovin positiivinen kokemus ja on mennyt todella paljon huonompaan suuntaan.
jos automaatista on nostamassa euroja, olisi hyvä että automaatti pyytäisi tunnistautumaan ennenkuin lähetät bitcoinisi ja kertoisi että tarviset matkapuhelinnumeron.
Etenkin kun tässä vaiheessa kun tunnistautumista vaaditaan niin siirtoa ei voi enää perua ja joudut pyytämään manuualisesti palautusta.
Ihan käsittämätöntä että tämän jälkeen saat viestin että saat tekstiviestin kun voit noutaa rahasi, siis täh? Tälle viestille ei anneta mitään aikarajaa joten se voi olla jotain sekunnin ja parin viikon väliltä?
Seuraavaksi kun saat viestin niin siinä ilmoitetaan että sinulla on 24h aikaa lunastaa rahasi.
Jokainen näkee että tässä tulee jo niin paljon ongelmallisia tilanteita.
Juu samoja ongelmia ollut itellä, ja tänään kun kävin nostamassa rahaa, niin automaatti antoi vaan puolet rahoista ja tuli viesti näytölle “we are out of cash, please contact support”. Eipä pystynyt enään siihen aikaan soittamaan tai ollut edes livechattia käytössä, ja bittimaatin sivuilla luki että siellä on yli 5 tuhatta euroa sisällä. Vähän ihme toimintaa
Matkaakin on aika paljon sinne maatille, pitäänee varmaan alkaa käyttämään jotain toista palvelua.
Hei Jouko, ensinnäkin pahoittelut huonosta käyttäjäkokemuksesta ja kiitos palautteesta sekä kehitysideoista - niihin onkin tällä viikolla tulossa parannuksia.
Ensimmäisen kommentin osalta voisimme tosiaan parantaa tapaa, jolla tunnistautumisesta ilmoitetaan. Yli tuhannen euron nostot (jatkossa kahden tuhannen) ovat vaatineet tunnistautumisen. Pienempien summien osalta tätä ei ole vaadittu, kuin ainoastaan tilanteissa, joissa käyttämämme BlockCypher -palvelu arvioi asetetun siirtokulun liian pieneksi siirron nopeaan confirmoitumiseen. Näissä auttaa kun manuaalisesti asettaa siirtokulun tarpeeksi isoksi.
Toisen kommentin osalta meillä onkin ollut suunnitelmissa nostaa aikarajaa. Teemme sen tällä viikolla 24 tunnista seitsemään päivään. Olemme välillä olleet foliohattu turhan kireällä käytäntöjen suunnittelussa, ja haluamme jatkossa panostaa käyttäjäkokemukseen enemmän.
Itäkeskuksen bittimaatissa on isompi päivitystyö, jonka valmistumisen tarkkaa aikataulua emme osaa vielä sanoa. Helpoiten tilannetta voi seurata bittimaatin sivuilta https://bittimaatti.fi/locations
Oulun maatti saatiin korjattua keskiviikon aikana. Pahoittelut häiriöstä. Siinä nettiboksi ajoittain putoaa joskus pois pelistä, ja asiaan työstetään pysyvämpää korjausta aktiivisesti.
Tuossa olisi hyvä olla sitten pikanosto vaihtoehto joka suoraan laittaisi siirtokulut tarpeeksi isoksi.
Monet varmasti nostava talletuksiaa ohikulkumatkalla jolloin on mahdotonta jäädä odottelemaan rahoja / tulla uudestaan paikan päälle.
Onkohan sellainen mitenkään tuettua, että QR-koodissa tulisi osoitteen ja summan lisäksi suositeltu siirtokulu? En ole kuullut moisesta.
Toinen yleinen syy vahvistusten vaatimiselle on se, kun tekee monta nostoa peräkkäin, niin seuraavissa hyvin todennäköisesti käytetään edellisistä jääneitä vaihtorahoja, joilla on 0 vahvistua. Tällaisia siirtoja ei voi enää hyväksyä ilman konfirmaatioita.