MUOKS: Riserit saapuivatkin jo kiinasta… En tarvii enää!
Hei, tarttis saada yhteensä kolme pci-e riseria.
Eli 1kpl 16x->16x riseri
Ja 2kpl 1x->16x riseri
Siis kaapelilla, ei sellaista piirilevy-härpäkettä.
Sattuisikos keneltäkään liikenemään tuollaista?
Voin noutaa pk-seudulta (vantaa-helsinki-espoo) tai sitten
tulisi nuo varmaan postissakin kauempaa…
Jos ei kenelläkään pyöri noita ja joudut tilaamaan jostakin, niin ainakin dealextremestä tulee ilman postikuluja kunhan jaksaa vain odottaa sen 2-4 viikkoa.
Heh tuolta dealextremestä olen tilannutkin jo.
Tilasin isomman satsin kerralla, myyn sitten jos joku haluaa…
Mutta nyt on mulla uusi 7950 saapunut pixmaniasta, ei ole vaan konstia saada sitä emolevyyn kiinni…
Eli pci-e risereitä kaipailen, vaikka on jo jossain kiinan satamassa paketti jumissa. Ei vaan jaksa odottaa…
[quote=“AnttiLehtinen, post:3, topic:664”]Heh tuolta dealextremestä olen tilannutkin jo.
Mutta nyt on mulla uusi 7950 saapunut pixmaniasta, ei ole vaan konstia saada sitä emolevyyn kiinni…
Eli pci-e risereitä kaipailen, vaikka on jo jossain kiinan satamassa paketti jumissa. Ei vaan jaksa odottaa…[/quote]
Jos muistat niin kerro toki sitten kokemuksia siitä pixmanian 7950, varmaan se Generiquen? Kaverini osti 7870 sieltä ja pisti palautukseen kun minetessä piti kovaa ääntä, lämmöt oli aika korkeella ja näytön ollessa koneessa kiinni niin “kuolleita pikseleitä” ilmestyi ruutuun…
[quote=“AnttiLehtinen, post:3, topic:664”]Heh tuolta dealextremestä olen tilannutkin jo.
Eli pci-e risereitä kaipailen, vaikka on jo jossain kiinan satamassa paketti jumissa. Ei vaan jaksa odottaa…[/quote]
Vinkkaatko tänne kun saapuvat? Voisin ehkä ostaa pari.
Ei ole väliä. Jotkut emot vaatii kyllä tommosen pienen tempun, että 1x paikassa olet kortit tunnistuu. Pitää siis yhdistää pari pinniä siitä 1x paikasta.
Käsittääkseni ei kyllä kannata lähteä ostamaan näytönohjainta muistin perusteella. Litecoinia minetessä jonkin verran vie muistia, mutta tärkeämpää on sitten shaderien määrä ja muistiväylän nopeus sen sijaan vaikuttaa kuinka paljon saa irti kortista.