Hallussani on joku Fujitsu Esprimo Core 2 Duo kone (voin kaivata esiin tarkempia speksejä jos tarvitaan) jonka emon oma näyttis on vähän heikko esim. pelejä varten. Eli haluaisin mielellään ostaa siihen sopiva näyttis, joka kans olisi OK Litecoin-louhintaan (hintansa nähden) silloin kun kone on muutenkin päällä eikä raskaassa käytössä. Käyttiksenä Linux.
Ati Radeon HD 4850 512mb?
Tuollainen olisi itselläni. Bitcoineja ei oikein paljon louhita, litecoineista en tiedä(ei sovellu oikein louhintaan). Pelejä pystyy kyllä pelaamaan (testattu mm. BF3, GTA IV, Skyrim…). Hyvin toimii!
[quote=“Energy+, post:2, topic:676”]Ati Radeon HD 4850 512mb?
Tuollainen olisi itselläni. Bitcoineja ei oikein paljon louhita, litecoineista en tiedä(ei sovellu oikein louhintaan). Pelejä pystyy kyllä pelaamaan (testattu mm. BF3, GTA IV, Skyrim…). Hyvin toimii!
Laita tarjous jos kiinnostaa.[/quote]
Tuota, louhintaankin pitää kyllä pystyä käyttämään (ilman että sähkölaskut maksavat enemmän). Saa kattoa nyt miten koko louhintavaikeuskehitys ja kannattavuus nyt menee kun tuli vähän villiä meininkiä bitcoinmaailmassa (johon litecoinit kans kuuluvat). Odotan ehkä vähän kunnes hommat ovat taas vähän rauhoituneet. Vielä viime viikolla tuolla olisi kai pystynyt louhimaan litecoineja niin että se olisi itsensä parissa kuukaudessa hintansa maksanut (jos ei sähkökuluja lasketa).
Kommentoikaa te jotka tietävät näistä asioista peremmin!
Ja mitä itte olen käyttäny nii kuhan saat asetukset kohalleen nii pitäis toimia, koska ainaki bitcoin louhinnassa se toimii ilman ongelmia tasaseen n.82 mhash/s (kiinteä sähkölasku eihä tuo muuten tuottaiskaan kuin tappiota)
Multa saa ostettua ATI Radeon HD 5770:n. Olen itse käyttänyt kyseistä näyttistä mainaukseen linuksella, toimii. Saa reilut 170mhash/s
Pistä yksäriä jos kiinnostaa.