Olen jo vähän aikaa mainannut CPU:lla, ja huomannut ettei se onnistu kovin hyvin. Sempäs takia olen laittanut itselleni budjetiksi 100e, jolla pitäisi saada jonkinsortin mainaus GPU. Muut osat löytyy jo.
Ehdotelkaa erilaisia GPU:ita jotka maksaisivat maksimissaan 100e, tai jos teiltä vaikka sattuisi löytymään yksi jolle ei olisi tarvetta niin pistäkää viestiä!
No tänne sai ehdottaa niin 100€ budjetilla vois löytyä 5850. Jos oot valmis ihan vähän (20e) enemmän maksamaan ni suosittelen 5870. Kannattaa etsiä huuto.netistä ihan noilla “5850” ja “5870” hakusanoilla.
Kohtuullisen kokeneena näytönohjainten kalastelijana sanoisin että parasta mitä tuolla rahalla voi hyvällä tuurilla saada on kaksi 5770:aa, eli ainakin sellaiset 450Mhs. Itse sain aikanaan ostettua coolerittoman 5770:n hintaan 25€, jäähy piti sitten toki hankkia.
Mulla on juurikin kaksi 5770-korttia myynnissä tällä hetkellä suunnilleen haluttuun hintaan, tarkemmat tiedot löytyy täältä: https://forum.bittiraha.fi/index.php?topic=183.0
Noilla saa jo kaupan kelloilla n. 330-340Mhs, tosin käyvät suht lämpiminä joten kannattanee alikellottaa/parantaa jäähdytystä.