Ostan BTC Paypalilla

Ostan bitcoineja (ehkä myös ETH voisi kelvata) ja maksan ostoksen Paypalilla, eli sinulla on oltava Paypal-tili.

Tavoitteena ostaa about 0,1 BTC.

Olen ollut Paypal-asiakas vuodesta 2008 ja minulla on eBay-myyjänä 100% positiivinen palaute ja täten myös Paypalissa.

Mä en ymmärrä näitä ilmoituksia! Eikö maailma ole täynnä kaiken maailma bitcoin osto-, myynti- ja vaihtopalveluita, joista jotkut hyväksyvät myös PayPalia? Mitä järkeä on roskata foorumia tälläisillä mitättömien summien ostoilmoituksilla?

Voitko kertoa minulle tällaisen Paypalin hyväksyvän palvelun niin siirryn sinne roskaamasta sinun foorumiasi.
Otan myös lahjoituksena vastaan mitättömiä Bitcoinin kymmenesosia joilla tuskin teet mitään.

Paypalilla pysty muistaakkseni vetää rahat takas pidemmälläkin ajalla jonka takia en itse pidä paypalia turvallisena ja eka ajatukseni oli huijjaus. Jos oikeasti haluat ostaa coineja ilman omien henkilötietojen kera niin mene tekee localbitcoiniin tunnukset ja hommaa skrill tai/ja neteller jotka taitavat olla käytetyimpiä localissa.

Harva palvelu tarjoaa PayPalia ostamiseen siihen liittyvien isojen riskien takia. Myymiseen sitä on mahdollista käyttää joustavammin.

Mulla on Paypalissa turha summa rahaa jolla en halua ostaa mitään krääsää eBaystä ja jonka mielellään vaan sijoittaisin kryptoihin.
Ei tässä sen kummemmasta huijauksesta ole kyse.
Kuten sanoin jo aloituspostauksessa, mulla on pitkä historia Paypalin ja eBayn kanssa ja sitä kautta ns. luottotiedot kunnossa, tulevalle asiakkaalle luonnollisesti näytän tunnukseni.

Skrillistä ja netelleristä en ole koskaan kuullutkaan, pitänee googlettaa. Nähtävästi pari myyjää localbitcoinissa tarjoaa Paypalia maksuvälineenä, mutta hinnat onkin sitten 4000e / BTC.

jos oot ollut niin pitkään alalla, ja sull on paypal ja ebay tili :slight_smile: varmasti olisit kuulluu skrill tai netteller:stä. jos et tiedä noi 2 lompakkoa jotka ovat yhtä iso ku paypal. niin tästä ei ole kyllä uskottava tarina, tee paypalista omalle pankki tilillesi rahat, ( 3 työpäivä ) sit menee vaikkaa osta Bitcoin ATM:stä :smiley: kaikistä helpoin :slight_smile:

No en tosiaan ole koskaan törmännyt skrilliin tai netelleriin koska niille ei ole ollut minulla mitään tarvetta. eBay vaatii Paypalin käyttöä ja se onkin ainut syy miksi olen edes sinne rekisteröitynyt, huono palvelu sekin.
En myy eBayssä ammatikseni vaan myyn siellä koska Suomen tori.fi:ssä ei saa mitään kaupaksi, jenkeille menee samantien.

PayPalista voit siirtää rahat helposti omalle tilille tai pankkikortille (jota olet aikaisemmin käyttänyt PayPalissa).

Tämä onnistuu paljon helpommin, kuin Bitcoin myyjän etsiminen.

Voin toki ostaa bitcoineja myös verkkopankilla tai vaikka käteisellä naamatusten. Vaihto joihinkin tavaroihin käy myös.
Siinä on vaan se, että pankkisiirrolla en sitten kyllä maksa yhtä hyvää hintaa. Voin milloin tahansa ostaa Coinbasesta luotettavasti ja nopeasti kolikoita kortilla. Jos joku olisi Paypal-maksun huolinut, tietenkin olisin maksanut korkeampaa hintaa. :grin:

"PayPalista voit siirtää rahat helposti omalle tilille tai pankkikortille "

Pitänee sitten tehdä tämä ja ostaa sieltä Coinbasesta, vaikka mielellään en tue tätä systeemiä että anonyymiä ja hajautettua kryptovaluuttaa ostetaan kaupalliselta yritykseltä joka haluaa Visa-korttini tiedot ja sulkee pörssin joka kerta kun BTC dippaa ja pitäisikin myydä halvalla… Tällaisesta krypton pitäisi mielestäni kehittyä pois.
Mutta täällä foorumilla ketään ei kiinnosta kaupankäynti muutenkaan. Kolikot ostetaan omalla nimellä ja ajokortilla pörsseistä ja tänne tullaan sitten vittuilemaan ja kehuskelemaan omalla kryptotilillä.

Tuo nyt lähinnä kuulostaa siltä, että haluat vain kiertää veroja.

Siitä ei ole kyse, jo senkin takia että aloituksessa ilmoitetulla 0,1 BTC:llä tuskin tehdään kummoista elinkeinoa, ja itseasiassa löysin jo localbitcoinin ja eBayn joista molemmista saa ostettua Paypalilla pitkosia…

Voisiko hupiukot olla ihan vaan hiljaa jos ei ole ostamassa tai myymässä ketjuun liittyen? Ei tori.fi:ssäkään mitään kommenttiosiota ole ostoilmoituksille.
Aiheeseen vastaaminen loppuu osaltani tähän.

Onko kuinka luotettavaa ostaa isommilla summilla bittiraha.fi tai coinmotion kautta?

No siis jos sä miljoonilla euroilla/dollareilla ostat, niin se on pakko tehdä face to face.

Puhutaan nyt esim 10k€

Olen toki puolueellinen vastaamaan tähän, koska olen Prasoksen perustajia, mutta Prasos on tarjonnut vaihtopalveluja 100 % varmuudella jo yli 5 vuotta. Vaihto Bittirahan tai Coinmotionin kautta onnistuu kyllä luotettavasti summasta riippumatta.

Meidän kautta tehdään 6-numeroisia toimeksiantoja päivittäin, eli mainitsemasi summan kokoiset vaihdot eivät ole ongelma eikä mikään.

Mulla on ainakin tuon kokoiset menneet ihan mallikkaasti.

Coinmotion on kyllä luotettava ja käyttäjäystävällinen palvelu! Ainoa hot-wallet johon itse luotan. Tx feetkin ovat kohtalaisen hintaisia (0,0005BTC) ja yleensä kymmenessä minuutissa perillä.

Tein jo vuosia sitten useita viisnumeroisia kauppoja bittirahan kanssa.
Ainoa huomautus oli mielestäni tarpeettoman usein tehty varmistussoitto.
En kyllä tiedä bittirahaa luotettavampaa kauppakumppania, maailmanlaajuisestikaan.