Ostan 5 btc

Maksan tilisiirtona ennakkoon, kunhan olet “vanha” käyttäjä, toisin kuin minä :). Tilisiirto Nordea, Ålandsbanken, Handelsbanken. Tarjoukset privana!

Hiljaista on! Lisätään välityspalkkio; 1 BTC 50e 2-3 BTC 75e, 4-5BTC = 125€!

Rohkeasti yhteyttä! Voin ostaa myös pienemmät määrät, pieni välityspalkkiokin onnistuu.

Varmaan moni muukin ostolinjalla nykyään… Mikset ostaisi bittipörssistä?

Katsoin UKK Bittirahalla niin ei vissiinkään tänään enään coineja saisi? ja 5 BTC näkyisi että menisi ehkä useempi päivä heidän mukaan, jospa täältä saisi nopeammin!

Jaa niin toki sitten jos kiire on… :slight_smile:

Tässä vastaus: https://btcstore.eu/bitcoin-paperilompakko-5000-mbtc?language=fi Voi maksaa heti ja paperilompakko tulee kirjattuna käteen toimitettuna. Bitcoinit sai lompakkoon, kun ilmoitti sähköpostilla paperilompakon tulleen turvallisesti perille.

Tai näin itselläni homma meni.

Posti ei kulje viikonloppuna, ei auta minua >:(

Hiljaista on… Välityspalkkio lisätty ylimpään viestiin…!

Kuinkas kiire hätä sulla on? Voisin tarttua tähän 75€ välityspalkkioon ja myydä 1 BTC:n verran. Mulla olis Nordean tili. Mun pitäs vaan synkata tosta eka yks lompakko ennen kuin pystyn siirtämään bitcoinia joten hetki tässä menis…?

Maanantaiksi olisi hyvä saada, mutta mitä nopeammin sitä parempi! Laita yv:tä kun voit.

Joo siis tarkotin, että ehkä tunti, allekin?

Mult sais kans 1 btc 400e. Nordean tili.

Vastailtu YV:nä. Näiden jälkeen vielä tarve muutamilla coineilla!

Miten muilla kaupat onnistuivat? Itselläni ei tule varat perille

EDIT: Perille tulivat n.20min jälkeen. Pahoittelut viivästyksestä mutta pitää olla tarkkana! Kiitos kaupoista.

OK! Vielä olisi tarvetta 1-2 bitcoinille!

Meillä sujui kaupat hyvin, homma hoitui nopeesti. En ehtinyt tänne aikaisemmin kirjoittelemaan :slight_smile:

Mult irtois viel 1 jos samal hinnal menee?

Ja hyvin taas hoitui kaupat :slight_smile:

Vieläkö uupuu bitcoineja?