Onko kukaan avannut backuppilla lompakkoa uudelleen?

Olen pitänyt blockchainin lompakkoa vanhassa puhelimessa ja käyttänyt vaan lyhyttä pinkoodia kirjautuessani lompakkoon. Viime viikolla oli tullut uusi päivitys ja enää sen päivityksen jälkeen en päässyt kirjautumaan normaalilla pin-koodilla lompakkoon ja olen unohtanut salasanasi. Olin onneksi backuppannut tilini. Syöttäessäni 12sanan backup koodin sain uuden lompakon ja tilin, mutta en bitcoineja?! Tietääkö joku mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, että saisin rahat tililleni? Olen ollut nyt yhteydessä blockchainiin, mutta apua en ainakaan vielä ole saanut, liekkö kielimuuri syy tähän… Jos apu mahdollista tätäkautta, niin olisin iki kiitollinen.

Jos kyse on Blockchain.infon vanhasta lompakosta, niin sen saa ehkä palautettua alla olevasta linkistä. (En ole itse kokeillut, joten en ole varma miten se toimii.)

Blockchain.info on ilmeisesti muuttanut tapaa jolla osoitteet generoidaan salasanasta, joten jos syötät vanhan salasanan uuteen lompakkoon, niin se varmaankin tekee käytännössä uuden tyhjän lompakon.

https://blockchain.info/wallet/forgot-password?guid=

Saan kyllä tätä kautta uuden lompakon, mutta varojani en. En ymmärrä mitä hyötyä on backuppaa lompakkoa?

Muistaakseni ne vanhan lompakon varat ei tule siihen uuden lompakon uudelle pääosoitteelle. Ne löytyvät kohdasta Settings - Adresses tms. Sieltä ne voi siirtää uudelle osoitteelle, tai sitten voi maksua tehdessä valita myös vanhan osoitteen lähteeksi. On se hiukan epäselvää kyllä. Omasta mielestäni ei ollut ihan täysin luotettavasti toimiva lompakko. Lopetin sen käytön joku aika sitten.

Kiitos vastauksesta.
Saan kyllä varat näkyviin kun lisään vanhan lompakon osoitteen Imported Addresses kohtaan, mutta jos haluan käyttää niitä siihen tarvitaan tarvitaan joku erillinen “security key” ja sitä ei ole, enkä tiedä mistä olisin voinut sellaisen saada. Blockchain ei enää oikein vastailekkaan mulle, mahtavaa. Jos jollain vielä jotain jeesiä, niin olen erittäin kiitollinen.