Onko 60op huijarifirma, onko kokemuksia

Täysin tumpelona aloiitin vihjeestä bittimaailman ja nyt pelkään että mua on huijattu.

60op EUR
ke 26. syysk. 16.08 (22 tuntia sitten)
-> minä
Deposit Confirmation
Dear Matti Salmi,
Your deposit to your account has been processed successfully and an amount of € 459.00 EUR has been credited to your Account
https://coinexx.com/

Tämmöisiä sähköposteja tulee ikäänkuin kahdesta eri firmasta. Toiseen olen lähettänyt vaaditut dokumentit ja nyt toinen ilmoittaa että en ole tehnyt sitä.
Se joka ilmoittaa että kaikki ok pyytää rahaa koko ajan lisää.
Interkassa ilmoitti että maksu on saatu.

Onko kellään tästä tietoa.

En osaa kyseiseen sivustoon ottaa kantaa, mutta jos olet juuri aloittanut, niin suosittelen ihan alkajalle suomalaista Coinmotionia ja alt-pörssiksi suurinta, eli Binancea.

3 tykkäystä

Kiitos
Katotaan kuinka tässä käy ja jos jatkan niin kyllä kotimainen kelpaa.

Hurahdin itsekin tähän ja sain avustajan joka soitteli tyyliin joka päivä ja ohjasi esim.ostoissa kunnes nyt kyseisestä tyypistä ei ole n.2 viikkoon kuulunut ja antoi ymmärtää etten saa ominpäin tehdä mitään tililläni,ja on nyt sit kurja että kun suostutteli laittamaan rahaa ja sanoi että antaa bonusta niin nyt kun ei ole mitään soittoa ja ostoja tapahtunut niin kohta ei ole mitään rahaa jäljellä tai bitcoineja,että hieman huono maku nyt jäi tästä.Taidan vaan painella niitä kuvakkeita mieleni mukaan kun ei apuja enää heru,ehkä vahingossa kurssi nousee.

Miksi ensimmäinen askel kryptojen pariin pitää ylipäätään ottaa tuiki tuntemattoman ja kyseenalaisen firman kautta? Ihmettelen.

1 tykkäys

Itse näin tän mainoksen netissä ja päätin kokeilla rekisteröintiä,jossain vaiheessa mun kännykkä tilttas enkä päässyt loppuun asti.Ajattelin etten sit yritäkkään mutta parin päivän päästä tuli puhelu ja taivuttelu et rekisteröisin loppuun ja kyl oli avuliasta porukkaa ja koska mulla ei ollut hajuakaan tästä niin sain avustajan.Epäilys ja pelko oli tästä mutta tuntui luotettavalta ja soottikin aina kun lupasi.Tosiaan nyt ei ole kuulunut ja katkeraa sähköpostia olen pistänyt mutta ei vastausta.Nyt en tiedä sit mitä noilla vähäsillä tekisin kun ei ole hajuakaan voiko niillä ostaa tai myydä tai mitä hittoa teen.

ei näin. kyl se pitäs jo tietää miten pullollaan internet on huijauksia ja avuliaita huijareita täynnä.

Ihan googlehaulla ois välttynyt tältä, ei tää siis hyvältä näytä mutten tietenkään varma voi olla että menetitkö rahasi.

Yritä nyt ainakin että saatko sieltä siirrettyä eurot & bitcoinit pois, avaa tili vaikkapa suomalaiseen Coinmotioniin jos saisit sinne siirrettyä coinit.

Älä missään nimessä laita tänne 60op:lle lisää rahaa mistään syystä :slight_smile:

https://www.trustpilot.com/review/60op.com

https://www.forexbrokerz.com/brokers/60op-review

Tenuke,kiitos ohjeista ja olisihan se pitänyt arvata että johonkin tälläiseen törmään vaikka yleensä en netissä tee edes ostoksia eli aika keltanokka näissä.

1 tykkäys

Huomasin teidän keskustelun ja sain itsekin kaksi soittoa 60op.com yhtiöstä ja tarkistin yhtiön tietoja. Jos yhtiö ei ole säännöstely (regulated) edes toimipaikka maassaan Bulgariassa tai FCA toimesta Britanniassa ja yhtiö sijaitsee Marchall saarilla eli on offshore yhtiö ja lisäksi tyypillisesti heillä on toimisto Isossa Britanniassa, joka hoitanee mainostamisen ja rahaliikenteen, niin kyseessä on niin tyypillinen huijausfirma kuin olla saattaa. Ei tälläiseltä firmalta saa koskaan rahoja takaisin. Ainut keino on palkata lakimies tai Charge Back toimisto hoitamaan asiaa ja niistäkin osa on uudelleen saman rikosliigan huijareita, jotka kalastavat ihmisten rahoja. Lontoolaiset perintätomintot vaativat etukäteismaksua noin 2000-5000€ ja vielä 10-25% prosenttia palautettavasta rahasta. Suomen poliisi on avuton tälläisen rikoksen edessä. He lopettavat esitutkinnan sen vaikeuden vuoksi. Kannattaisi kerätä kaikki rahansa menettäneet yhteen ja valita sitten lakitoimisto asiaa hoitamaan. Silloin saataisiin useampi kanne yhtäaikaa. Jos joku suomalainen lakitoimisto pystyy tälläisen tapauksen, niin laittakaa tänne yhteystiedot. Voitto ilmoittaa myös poliisille, että he tietävät miten pahasta rikostehtailusta on kyse.
Vastaavia huijausfirmoja nousee kuin sieniä sateella. Älkää sijoittako rahojanne!

ja mitkä takeet jollain lontoon perintäfirmalla hoitaa Rikollisilta rahat takas?
heh, kysynpähän vaan… todnäk vaan menettäää lisää rahaa kun maksaa perintäfirmalle ensin jotain että suostuvat alottaan ees yrittään :smiley:
Sit ne ehkä toteaa että “joo, pöytälaatikkofirma, ei niillä oo rahaa mitä voidaan tämän maan oikeusasteiden kautta periä mitenkään mistään, valitan, mut kiitos siitä tonnista minkä maksoit et yritettiin edes!”