Ongelmia guiminerin kanssa

Olen juuri aloittanut louhinnan ja kohtasin tänään tällaisen ongelman: guiminer ei enää käynnisty kunnolla.

Eli kun avaan ohjelman, niin se näyttäisi käynnistyvän (ohjelma avautuu alapalkkiin), mutta kontrollipaneelia ei ilmesty työpöydälle
ja kun yritän avata kontrollipaneelin klikkaamalla alapalkkiin ilmestynyttä kuvaketta, niin kuvake vain häviää. Olen yrittänyt ladata
ohjelman uudestaan ja käynnistää koneen uudestaan, mutta kummallakaan ei ole ollut vaikutusta. Käyttikseni on 64-bittinen
Win 7 ultimate ja ajurini ovat ajan tasalla. Toisin sanoen tällä hetkellä en voi louhia.

Ovatko muut kohdanneet saman tyyppistä ongelmaa?

C:\users<your user name>\appdata\roaming\poclbm\poclbm.ini

Tuon tiedoston lopusta voit säätää koordinaatteja tai sitten poistaa koko tiedoston. Nyt on siis käynyt niin, että tuo ikkuna sijaitsee ruutusi ulkopuolella. Siksi se ei näy, mutta on päällä.

Kiitos vastauksesta. Koneeltani tosin ei löydy moista tiedostoa. Tai kansiota appdata\jne.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=41514.msg505599#msg505599

Appdata löytyy joka koneelta mutta se on oletuksella piilotettu kansio. Sitä ei tarvitse mennä säätämään kun luet tuon linkkaamani foorumi pätkän. Itselläni korjautui pysyvästi yhden kerran jälkeen.

taisin itse hoitaa tuon sillä, että avasin task managerin ja sieltä sitten klikkasin guimineriä oikealla ja suurenna

Ok, nyt toimii :smiley: