Ongelma

Olen vasta aloittamassa louhintaa, olen rekisteröitynyt pooliin louhinta ohjelmana on GUIMiner. Miten saan tuohon Device kohtaan määritettyä jonkin millä voi louhia?

En ole GUImineria käyttänyt, mutta ei kai niitä yleensä määritetä mihinkään, laitteet vain tunnistuu ja näkyy siinä.

Miksi siinä lukee No OpenCL device?

Se ei jostain syystä ole tunnistanut näytönohjainta.

Mikä näytönohjain? Ajurit asennettuna? Ootko laskenut paljonko tuolla louhimisella “tienaa”? Kannattaa.

Auttakaa nyt tyhmää kädestä pitäen ilmeisesti näytönohjaimeni on AL1717, miten saan valittua sen tuonne luohinta ohjelmaani.

Tuo on sun monitorin malli, ei näytönohjaimen. Jos lähdettäisiin siitä liikkeelle, että selvitetään mikä näytönohjain sulla on. Kerroppa, mikä käyttöjärjestelmnä sulla siinä koneella on niin kerrotaan ohjeet miten se näytönohjain selvitetään? :slight_smile:

Kyllä mä sanon ton näytön perusteella jo, että älä louhi. Et luultavasti tienaa edes euroa koko loppuelämäsi aikana. Sähköä taas kuluu sitäkin enemmän.

käyttöjärjestelmä on windows 7 home premium, ei ole väliä kuinka paljon sillä tienaa, haluan vain kokeilla miten homma käytännössä toimii ja siis olen ihan untuvikko tällä saralla.

Onko sulla Guiminerin mikä versio? Scryptille vai Bitcoinille tarkotettu?

Paina Käynnistä-valikossa oikealla hiirennäppäimellä Tietokone -> Ominaisuudet. Aukeavassa ikkunassa paina Laitehallinta ja sieltä auki näyttösovittimet.

En löytänyt mitään näyttöohjaimen tapaista tuolta käynnistys valikon kautta, olisiko helpompi ostaa sellainen ubs porttiin laitettava louhija.

On.

https://forum.bittiraha.fi/index.php?topic=2032.0 <— tsekkaa tää ketju jos siihen päädyt ;D