O: Vanhaa mainaus kamaa

Haluisin ostaa vanhoja USB minereitä ja muutakin crypto valuutta mainareita kuten U3. En maksa paljoa mutta tarjotkaa mitä teillä on tarpeettomana kun olette siirtyneet isompiin tehokkaisiin laitteisiin. Joten tarjotkaa niin katsotaan :slight_smile:

Minulla olisi myydä Butterfly Labsin Single SC 60 GH/s. Maineri on ollut pois käytöstä jo tovin, mutta täysin toimivana poistin ajosta. Mainerin virtalähteestä hajosi tuuletin, mutta muuten pitäisi toimia. Virtalähteen hajottua kytkin 2x 6-pin virtajohdot suoraan tietokoneen virtalähteestä ja toimi hyvin, kunhan virtalähde on tietenkin riittävän tehokas. En nyt äkkiseltään muista muuta mainittavaa.

Olisiko sinulla kiinnostusta?

Riippuu ihan hinnasta. Kyllähän se on ollut 2013 ihan kova sana kun uusi oli. Ja missä päin Suomen maata on laite?

Espoossa sijaitsee, mutta käyn töissä Helsingissä joten tarvittaessa liikkuu sinnekin suunnalle. Millä seudulla itse vaikutat?

Onko 40€ tai vastaava summa bitcoineina ok?

Huono juttu vain, että 63/Ghs juttuja saa uutena AliExperistä alle $30 postiin toimitettuna (itse saisin 25 sellaista ihan pilkkahintaan jos vain laittaisin tilauksen loppuun. Pistetään korvan taakse ja toivotaan samalla, että porukoilla olisi muiden kolikoiden kuin Bitcoinsien mainaukseen tehtyjä laitteita tarjota. Pelkällä btc:llä kun ei pärjää. Millaisia tuloksia olet saanut mainatessa tuolla? Eli noin esim poolissa päivää kohden?

En ole nyt hetkeen mainannut ollenkaan, mutta mainatessani olin kyllä vauhtiin tyytyväinen. Nopeus pyöri tuossa 60 GH/s tuntumassa.

Multa löytyy vanhoja Avalon 2 ASIC - laitteita. Alikellotettuna saa viemään suht vähän virtaa. Maksimissaan jopa 250GHs / laite. 4kpl saa 40€ hakea pois. Yhdessä on toisen bladen johdot kärähtäneet, toisesta puuttuu pari konkkaa, mutta kaikki on ollut käytössä vielä syksyn testeissä. Esim 1000MHz kellolla menee 160GHs ja 400w. Eihän nämä mitään hyviä laitteita ole. Vaatii ATX virtalähteet.

Ei kellään ole scrypt minereitä? taikka sellaisia missä on esim 8Ghs/300Khs dual piirejä? Kaikilla tuntuu olevan vain näitä Sha256 BTC minereitä :frowning:

Siis kyllähän piirejä voi optimoida muuhunkin käyttöön, kun “SHA256”
Piirit tarvitsee vaan jäähdytystä, jos sellaista ei ole vielä mukana.
Tehokkaista näyttiksistä itse rakentaisin rigin ja on useita paikkoja olemassa, jotka myy AINOASTAAN pelikäyttöön tai louhintaan tarkoitettuja komponentteja :slight_smile:

zeusminer hurricane x3 ois ylimääräisenä, tarjoa

Mitä mahtaa maksaa? Uutena joskus 2014 on ollut jotan päälle $1000? Enpä osaa sanoa eteenkin kun juuri meni CLDmine alta 131CLD powerilla varustettuna. Joten juuri on kyllä pikkaisen taas jaskan maku suussa :slight_smile:

hmm emt oisko vaikka 1btc jos maksat postikulut oulusta. jos asut lähellä niin voidaan kyl toimittaa paikan päällekin

1BTC alkaa olla hinnoissaan jo :slight_smile: $700 melkein joka päivä. Hehe.

Voin myös ottaa vastaan ilmaista mainauskamaa :slight_smile: Eteenkin jos löytyy Tampereelta. En voi nyt maksaa oikein millään mutta pilvimainaus on kovasti tekemässä kolikoita noin $3.5/päivä vauhdilla ja haluisin jotain rautaakin hommaa edistämään. Joten jos joku on homman lopettanut ihan sen takia, että ei ole kannattanut laitteella enää tehdä ja tuntuu siltä, että se vain on pölyä keräämässä niin ilmoitelkaa minulle vain :slight_smile:

Kannattaa muistaa että mainaamismielessä puolittumisen jälkeen kurssi pitää jakaa kahdella nykyiseen verrattuna, että $700 kurssi vastaisi tämän hetkistä $350 kurssia sen jälkeen :wink:

Ei se sitä tarkoita… Jos minä annan 1BTC nyt ja kurssi senkuin nousee nousemistaan niin sen 1BTC arvo senkun nousee. Parhaimmillaan se tarkoittaa sitä, että $700 tarkoittaa $1400 silloin ei $350 :slight_smile:

Siis tarkoitin sitä että mainauksesta saatavat tulot pitää jakaa kahdella puolittumisen jälkeen nykyiseen verrattuna. Just in case, ettei kukaan nyt laita kaikkea omaisuuttaan mainauslaitteisiin tämän hetkisen tilanteen mukaan huomioimatta puolittumisen vaikutusta luohittujen Bitcoinien määrään.

Toki jos osa mainaajista lopettaa homman käytyä kannattamattomaksi, niin oma osuus nousee…

Bitcoinin inflaatio puolittuu heinäkuussa. Tarkoittaa sitä että louhimalla bitcoineja tulee per. lohko 12.5 nykyisen 25 sijaan… Hinta spekuloinit on sitten ihan erikseen, mutta tämä on faktaa.

edit: tuote myyty.
Antminer S2 olisi myytävänä Huuto.net puolella: http://www.huuto.net/kohteet/bitmain-antminer-s2-batch-4-1000gh_s—ei-sis-virtalahde/410125918

em zeusminer lähtee 0.7 btc hintaan nykykurssilla - ymmärrän että hinta on piikannut reippaasti =) kaupat voidaan tehdä huuto.net välityksellä näin tahdottaessa

Mäki voisin olla kiinnostunut ostamaan 1kpl Antminer U3. Halvalla tietysti pitäisi saada kun tehoton puoliintumisen jälkeen.