[O] USB Block Erupter

tarjotkaa jos kohtuu hintaan on myydä :slight_smile: tiedän että nämä ei maksa varmaankaan itseään takaisin mutta onpahan kiva pitää pientä raspberry pi:tä ahkerana näiden kanssa :smiley:

Moi, oon tekemässä vähän isompaa tilausta, jos kiinnostaa niin laita pm niin infoon lisää. Myös Facebookissa on toi Finnish Bitcoin Community tekemässä isompaa tilausta :

[quote=“Bitcointrader110, post:2, topic:1089”]Moi, oon tekemässä vähän isompaa tilausta, jos kiinnostaa niin laita pm niin infoon lisää. Myös Facebookissa on toi Finnish Bitcoin Community tekemässä isompaa tilausta :

https://www.facebook.com/groups/187549938068445/[/quote]

Mielummin julkisena tässä.

Kappale hinta? En facebookkia käytä joten sitä kautta en voi mitään tarkistaa. Toiseksi mitkä “takeet” on tuotteen saannille sillä en nyt coineja kelle tahansa lähettele ilman vakuuksia tai todisteita luotettavuudesta?

Tuolla facebookissa ilmoitettu hinta (0.3BTC/kpl) ei kyllä todellakaan ole halvin mahdollinen. Suosittelen tutkimaan lisää tai jättämään tilaamatta.

Jep Tuolla hinnalla jätän väliin.

Myyn muutaman 0.25BTC/kpl, sisältää postimaksun Suomeen. Voi myös noutaa Turusta.

-y

Onko käytettyjä vai ihan sinetti kunnossa. Siltikinliian korkea hinta, tinki varaa?

Sekä avaamattomina että käytettynä. Tiputetaan hintaa 0.22BTC tasolle. Tarkoitus oli askarrella noista vähän useamman kappaleen vimpain, mutta menee sen verran säätämiseksi usb-hubien kanssa (että saa virtaa riittävästi) että vaikeustaso on liian korkealla kun joskus koneen saan käyntiin.

-ylo

Kuvia omalla nimilapulla, kiitos

Jos tarvitsette jotain escrowta/välikättä niin voin uhrautua ilman mitään palkkiota. Asun itsekin Turussa eli pystyn jopa hoitamaan postituksen tarvittaessa.

Kuulostaa hyvälle jos tässä vielä diili aikaan saadaan

avaamattomia ja muutama mitä olen ehtinyt käpistellä…

-ylo

Noniin hetken mietittyä ostaisin 2 tehdas sinetöityä, tarjoan 0.20 kpl ja ostaisin 2 = 0.4BTC posteineen, Riderin toimiessa ESCROW palveluna välissä. Riderille 0.01btc palvelusta jonka itse maksan erikseen.
Quoteta tämä jos hyväksyt. Tarjoukseni on voimassa sunnuntaihin klo 12 asti.

[quote=“rTech, post:13, topic:1089”]Noniin hetken mietittyä ostaisin 2 tehdas sinetöityä, tarjoan 0.20 kpl ja ostaisin 2 = 0.4BTC posteineen, Riderin toimiessa ESCROW palveluna välissä. Riderille 0.01btc palvelusta jonka itse maksan erikseen.
Quoteta tämä jos hyväksyt. Tarjoukseni on voimassa sunnuntaihin klo 12 asti.[/quote]

Sopii minulle. Te päätätte keskenänne postituksesta ja muista ehdoista. Lähettäkää ne kuitenkin myös minulle tai postatkaa tähän ketjuun. Minä postaan bitcoin-osoitteen tähän ketjuun niin myyjä näkee milloin voi lähettää. Bitcoinit taas lähetän myyjälle, kun ostaja on ilmoittanut saaneensa paketin ja tavarat toimii.

[quote=“rTech, post:13, topic:1089”]Noniin hetken mietittyä ostaisin 2 tehdas sinetöityä, tarjoan 0.20 kpl ja ostaisin 2 = 0.4BTC posteineen, Riderin toimiessa ESCROW palveluna välissä. Riderille 0.01btc palvelusta jonka itse maksan erikseen.
Quoteta tämä jos hyväksyt. Tarjoukseni on voimassa sunnuntaihin klo 12 asti.[/quote]

Eipä se kai ~2 eurosta/kpl kiinni jää tämä kauppa sitten. Samaan hintaan on muutama muukin lähdössä, eli kiinnostuneet voivat pistää viestiä tähän ketjuun tai privana.

Ja että pysytään ostoteemassa, niin jos jollain on Turun lähistöllä 7-13 porttista hubia virtalähteen kanssa kaupan, niin saa tarjota…

Eli pistä privana postitus yms. tiedot.

-ylo

Nytkun Rider antaisi julkisen BTC osoitteen jonnne maksan hänelle 0.41 summan :slight_smile: niin päästään etiäpäin, sillä oletan sinun hyväksyneen häne toimintansa ESCROW välikätenä.

1AyKziYL4DhnaJFXGg7kM8Qv9x1fp56pcf

http://blockexplorer.com/tx/22d86ef5af8c0f6f495bc63493975eb5542f7a843f055b9f6b388d42fa483a00#o1

Maksettu :slight_smile: pakettia odotellessa :smiley:

Fyrkat perillä: https://blockchain.info/address/1AyKziYL4DhnaJFXGg7kM8Qv9x1fp56pcf

ylo saa paketin huomenissa postiin? Ilmoitathan myös mulle tuosta sitten.

Heh annoin just osotetiedot heh tosiaan oisha se vaikeeta pistittaa ilman niitä :wink: viive siis johtui omasta mokastani.