“Valttu” kaupitteli gigabyten 1gb 7790 kortteja hintaan 132€/kpl. Ite ostin niitä kaksi ja kulkevat vakioina~260 MH/s guiminerilla (clminer). Phoenixminerilla kulkevat varmaan kovempaa, mutten ole ehtinyt kokeilemaan.
louhin LTC:t niin mun nopeudet ovat KH/s mutta sen voi laskee n. BTC 355MH/s = LTC 355KH/s
sitten olen laskennut korttien KH/€ ( miten paljon laskutehoa saa eurolla ) että ei osta turhan kallista.
tep, laitan tarjouksen mietintään ja YV:n, tiedän että noi kortit maksaa n. 100€ kpl niin silleen se on ihan ok. mutta etsin vähän tehokampaa korttia. noi tekee n. 350khs = 3.5kh/€
seise, mun nykyinen kortti (hd5830) laskee n.300khs ja semmoinen maksaa n. 50€ eli 6khs/€. hd7790 laskee 250khs eli tuolla hinnalla 1.9kh/€
XFX Radeon 7950 DD olisi ylimääräinen, alle 2vk vanha, tasaisesti 500Mh/s jauhaa. Tämä jonka voisin myydä on käyttämätön, loppu virta ja kotelo kesken iteltä.
Pistä YV:llä tarjous bitcoineina (postikuluineen) tai sitten nouto Raumalta.
nytten on kaksi korttia hankittu, kiitos tep. mutta tarviin lisääää…
eryngi, riserit kiinostaa varsinkin jos ne on semmoset jotka on todettu hyvin toimiviksi. tarve on 4kpl heti ja sitten ainakin 10kpl lisää… riippuu tietenkin minkä hintasia ne ovat, laitatko tarjouksen YV:llä.
Cherenkov, kortti kiinostaa eiks noi liiku siellä 70€-90€ riippuu vähän onx 1GB tai 2GB. bitcoineia ei ole vielä lompakossa että jos ECB kupongit kelpaa laita YV.