O: mainaus näyttiksiä pari kipaletta *TARVE TÄYTETTY*

  • 5970:set olisi listalla kärjessä

  • 6950/6970:set kelpaa kans

  • 5870:set menee ja 5850, Sapphire Vapor-X kans

En odota että korteissa on takuu mutta ne on oltava kunnossa

Täältä jo ostin kaks sellasta paskaläjää ettei vastaan tullu edes huuto.netissä tai murolla…

Selkeät hintapyynnöt tarjottavista korteista ketjuu, ei mitää “tarjoa” veivaamista ::slight_smile:

Pakettikoneen mukana tullut HD 5670, hp 20e. Olen testannut tuolla louhimista joskus ja saa sen 100 kh/s ilman sen enempää parhaiden asetusten hakua…

Minulla on asuksen 5x 6950 DCUII kortteja ja sitten löytyy myös noi 4x 5850 yht. 260€ + pk mistä meillä oli puhetta aikasemmin.

Asuksista voisin luopua hintaan 110€/kpl +pk ja siihen tulee riseri piuhat kaupan päälle.

6950 kortit toimivat hyvin ja en ole rääkännyt niitä, lievällä ylikellotuksella ja shaderit avattuna louhivat 450 khs vauhdilla.

Kortit voi myös noutaa Porvoosta.

Turhan köykäinen mainaukseen, kiitos :slight_smile:

[quote=“virtualspade, post:3, topic:1844”]Minulla on asuksen 5x 6950 DCUII kortteja ja sitten löytyy myös noi 4x 5850 yht. 260€ + pk mistä meillä oli puhetta aikasemmin.

Asuksista voisin luopua hintaan 110€/kpl +pk ja siihen tulee riseri piuhat kaupan päälle.

6950 kortit toimivat hyvin ja en ole rääkännyt niitä, lievällä ylikellotuksella ja shaderit avattuna louhivat 450 khs vauhdilla.

Kortit voi myös noutaa Porvoosta.

[/quote]

Tarviiko kuten tuossa kuvassa 6950 kortit kahdestaan 850W-powerin vai sattuiko nyt vaan olemaan yksi tehokkaampi ylimääräisenä? :slight_smile:

Jepp oli yksi 850w vapaana kuin rakensin tota rigiä, 3 korttia ottaa n. 630w seinästä.

Minulla oli 4 korttia kiinni 1000w virtalähtessä, mutta otin sitten yhden kortin pois niin että kortit eivät olisi niin lähellä toisiaan, silleen sain lämmöt pysymään alle 70 astetta ja tuulettimet minimi 10% säädöllä.
Rigi oli olohuoneen pöydällä ja halusin olevan mahd. hiljainen, kuten myös on, 6 kpl noita kortteja pitää vähempi ääntä kuin mun vanha läppäri.

Jätetään Spaden kortit väliin ja jäädään odottelemaan pikkasen huokeampia tarjouksia.

Nyt on fakta se että näyttisten hinta tulee alas ku lehmän häntä ja sen mukaan mennään.

Mulla on Murossa myynnissä 6950 ja niitä on tulossa sinne myyntiin vielä kolme ( eli 6950:ia)
Linkki: http://murobbs.plaza.fi/komponentit/1103511-m-6950-club3d-radeon-cool-stream-edition-2gt.html