Nyt tökkii

Heippa,

Kyllä mä noi seurantasysteemit osaan installoida asuntoon ja lämpötilojen seuraamiset etänä, läppärillä.

Nyt tökkii multicoin lompakko en ymmärrä mikä nyt mättää? ??? Kuinka kauan se vaatii synkronoituakseen verkon kanssa? :-\ Osaako joku sanoa? Mikä olisi paras vaihtoehto virtuaalilompakoksi?

Pitääkö sen tukea useaa cryptovaluuttaa sama ohjelma?

Omat valinnat lompakoiksi on aika pro-käyttäjille tarkoitettuja, kun itse käytän:
Bitcoin: Armory+Bitcoin-ydin
Dogecoin: Dogecoin-ydin (Dogecoin-qt)
Litecoin: Litecoin-ydn (Dogecoin-qt)
Nämä ohjelmat mitä itse käytän on tosi raskaita…

Aloittelijoille suosittelen:
Bitcoin: MultiBit tai Mac-koneille Hive
Dogecoin: Wowdoge tai Multidoge
Litecoin: Litecoin-ydin (Tosi raskas, mutta ainut litecoin clientti mihin luotan)

Jos tämä auttaa! :slight_smile:

[quote=“GyberSonic, post:2, topic:2215”]Pitääkö sen tukea useaa cryptovaluuttaa sama ohjelma?

Omat valinnat lompakoiksi on aika pro-käyttäjille tarkoitettuja, kun itse käytän:
Bitcoin: Armory+Bitcoin-ydin
Dogecoin: Dogecoin-ydin (Dogecoin-qt)
Litecoin: Litecoin-ydn (Dogecoin-qt)
Nämä ohjelmat mitä itse käytän on tosi raskaita…

Aloittelijoille suosittelen:
Bitcoin: MultiBit tai Mac-koneille Hive
Dogecoin: Wowdoge tai Multidoge
Litecoin: Litecoin-ydin (Tosi raskas, mutta ainut litecoin clientti mihin luotan)

Jos tämä auttaa! :)[/quote]

Kiitos, täytyy opiskella vähän ASIC BTC louhintaa. Windows läppäri pitää hommata CE/7/8 käyttiksellä. Android ei sovi muuhun, kun puhelimiin. Mulla on tommoinen karvalakki malli nokiasta, kokenut sen ainakin ihan toimivaksi tähän asti.

Varoituksen sana vaan, että Bitcoin-mainaaminen ei ole enää kannattava ellei sijoita tuhansia euroja hirmulaitteistoihin… Mieluiten kannattaa mainata Scrypt kolikoita näytönohjaimila ja koneella joka on tehty vain sitä käyttötarkoitusta varten… Tai ostaa halvalla tehoikkailla koneilla pyöriviä pilvimainereita vaikka täältä https://scrypt.cc … Ei vaadi laitteistoa ja kaikki tuotot muutetaan automaattisesti BTC:ksi…

Eettisesti ajatellen tuo ei ole välttämättä ole paras vaihtoehto… Mutta, jos ei ole massia tuhansia euroja niin… Minkäs teet…

Litecoinille kannattaa testata Electrum jos ei isoja summia pyörittele. Vielä beta.

https://litecointalk.org/index.php?topic=18608.0

[quote=“GyberSonic, post:4, topic:2215”][quote author=Hannu link=topic=2447.msg18875#msg18875 date=1407854561]
Kiitos, täytyy opiskella vähän ASIC BTC louhintaa. Windows läppäri pitää hommata CE/7/8 käyttiksellä. Android ei sovi muuhun, kun puhelimiin. Mulla on tommoinen karvalakki malli nokiasta, kokenut sen ainakin ihan toimivaksi tähän asti.
[/quote]
Varoituksen sana vaan, että Bitcoin-mainaaminen ei ole enää kannattava ellei sijoita tuhansia euroja hirmulaitteistoihin… Mieluiten kannattaa mainata Scrypt kolikoita näytönohjaimila ja koneella joka on tehty vain sitä käyttötarkoitusta varten… Tai ostaa halvalla tehoikkailla koneilla pyöriviä pilvimainereita vaikka täältä https://scrypt.cc … Ei vaadi laitteistoa ja kaikki tuotot muutetaan automaattisesti BTC:ksi…

Eettisesti ajatellen tuo ei ole välttämättä ole paras vaihtoehto… Mutta, jos ei ole massia tuhansia euroja niin… Minkäs teet…[/quote]

Jostain syystä Multibitin uusin versio ei synkronoidu verkon kanssa ollenkaan :frowning: Aikaisemmin se synkkas ton verkon kans muutamassa minuutissa :frowning: Koitin palomuurin asetuksia säätää, mutta ei auta. Kyllä tuohon tarvii asiasta tietävän.

Olisikohan kirjastoihin ilmestynyt “BitCoin for Dummies” -Oopus. :-X

[quote=“sisupilotti, post:5, topic:2215”]Litecoinille kannattaa testata Electrum jos ei isoja summia pyörittele. Vielä beta.

https://litecointalk.org/index.php?topic=18608.0[/quote]

Electrum on kyllä alkujaan bitcoinneille tarkoitettu tuo litecoinnille on siitä tehty forkki
Muistakaa antaa tippiä electrum servereiden ylläpitäjille… kuten minun erbium1.sytes.net :slight_smile:

Ps, electrum löytyy osoitteessa https://electrum.org/

[quote=“GyberSonic, post:2, topic:2215”]Pitääkö sen tukea useaa cryptovaluuttaa sama ohjelma?

Omat valinnat lompakoiksi on aika pro-käyttäjille tarkoitettuja, kun itse käytän:
Bitcoin: Armory+Bitcoin-ydin
Dogecoin: Dogecoin-ydin (Dogecoin-qt)
Litecoin: Litecoin-ydn (Dogecoin-qt)
Nämä ohjelmat mitä itse käytän on tosi raskaita…

Aloittelijoille suosittelen:
Bitcoin: MultiBit tai Mac-koneille Hive
Dogecoin: Wowdoge tai Multidoge
Litecoin: Litecoin-ydin (Tosi raskas, mutta ainut litecoin clientti mihin luotan)

Jos tämä auttaa! :)[/quote]

Multibit äsken toimi, mutta sitten lakkasi toimimasta. Jää siihen “Yhdistää” -Tilaan.

Palomuurissa vikaa… Olettaen, että netti muuten toimii. Palomuurista pitää käydä sallimassa Multibit. Riippuen palomuurista se on vaikea tai helppo homma… Olet ilmeisesti vahingossa jotenkin kieltänyt ohjelman yhteyden…
Tai
Se on juki bugi ohjemassa, mutta moiseen en ole aiemmin törmännyt

Lähinnä suuntaisin katseen palomuurin asetuksiin

Bittiraha eli Prasos OY ainakin jakeli/jakelee kirtueellaan ilmaiseksi Bitcoin käsikirjoja. Kun kävi Kuopiossa niin kävin hakemassa.

Nyt toimii taas :slight_smile: Thx