Notroll.in (huijaus?)

Netissä pyörii aika paljon huhuja, että kyseinen varsin suuri pooli huijaisi mainaajia. Tällä hetkellä jos yritän nostaa sieltä coineja, tulee vain virheilmoitus väärästä osoitteesta. Olen koittanut vaihtaa osoitetta. Itselläni siellä ei ole kiinni juuri mitään mutta varoituksen sanana kannattanee harkita muita pooleja.

Olin juuri tulossa sanomaan samaa… Transaction failed(incorrect address?)
Vaikka kopioin suoraan lompakosta ja osoite on toiminut muualla.

Ensin putosi coinien määrä, sitten ei pysty kotiuttamaan. Alkaa joo epäilyttää… :-\

Nähtävästi Notrollista tulee paljon väkeä litecoinpooliin, ainakin käyrät osoittavat määrän kasvun.
Ärsyttävän paljon suhteessa litecoinin arvoon on difficulty noussut…
Noh, pitäydyn omassa strategiassani siitä huolimatta.

Itsekin käytän litecoinpoolia ja ensimmäisenä failoverpoolina give-me-ltc (joka ei maksuperusteensa takia kyllä siihen hommaan oikeastaan sovi). Molemmat toimineet hyvin mutta jälkimmäisestä vielä hyvin vähän kokemusta. Difficulty on noussut nelinkertaiseksi alle kuukaudessa mutta mainaaminen on edelleen hyvin kannattavaa.

Mainasin vahingossa vuorokauden verran ja sain eilen illalla vetästyä kolikot ulos. Jotain häikkää siellä on, mutta en ihan 100% scammiksi menis sanomaan. En kuitenkaan ongelmista johtuen mainaa itse, enkä todellakaan suosittele mainaamaan notrollissa

Notrollissa kyseinen virheilmoitus tulee mm. silloin kun ei ole poolilla walletissa coineja mistä maksaa rewardi. Poolin ylläpitäjä on ilmeisesti aikalailla vetäytynyt taka-alalle aikaisempien sählinkien jälkeen, eikä erikseen täytä hotwalletia. Eli walelttiin tulee rahaa silloin kun blocki löytyy, että jos haluaa coinit pois niin voi vaika IRCissä kärkkyä #notrollin -kanavalla milloin botti ilmoittaa blockin löytymisestä. Ilmeisesti kovin isoja summia ei kuitenkaan pysty nostamaan.

Aikaisemmilla sählingeillä viittasin mm. kun pooli maksoi vahingossa kaikille tuplana PPS rewardin, ja ylläpitäjä nappasi kaikilta (riippumatta olivatko saaneet rewardia vai ei) 25% account balancesta… Tästä notrollista on keskustelua bitcointalkissa ja litecoinin puolella enempi jos kiinnostaa. Itse suhtautuisin varauksella koko pooliin nykyisin, enkä pitäisi sitä primary poolina missään nimessä.

Vuhuuu! Aikani rämpytin niin meni kotiutus läpi. :slight_smile:

Eipä ole pariin kuukauteen toiminut enää lainkaan koko saitti. Kotiutin kreivin aikaan. 8)

Niin yksi hyvä syy pysyä tunnetuissa ja pitkäaikaisissa pooleissa joiden ylläpito on aktiivinen BTCTalkissa :smiley: