Nämä isoja summia mainostavat jutut fb, tottako?

Hyvää huomenta,

Miten porukka on suhtautunut isoja summia tarjoaviin juttuihin facebookissa? Ei taida kyllä pitää paikkaansa koko homma. Tuntuu, että siinä on joku scam koko jutussa tai sitten sillä on niin helvetisti BTC, että homma kannattaa. Itselläni ainakin heti muutto omakotitaloon, jos saa vapaasti päättää! :slight_smile:

Kyllästynyt totaalisesti lappujen täyttelyyn. Olisko toivoa jostain paremmasta? :frowning:
“Firma” eli toisinsanoen massiivinen louhintakeskus, minä jos joku tiedän noi jutut.
Rahapulaan on aina päättynyt hommat.

Ryhdy vaikkapa siivoojaksi. Sitten alkaa tilille tupsahdella rahaa.

Just joo 2-4e/h. Ilmaisista töistä ei saa sitäkään. “Leipäjono on sinun toimeentulotuen saantipäivä keskiviikkoisin” Siitäkin ne halusi syrjäyttää minut. Ystävien menetys oli kaikista pahinta. Vaikka se ei oikea työpaikka ollutkaan.

no niin no, 9e/päivä on mulla toiminu, ja alalla ollaan, sitä ei kai enää kukaan voi kiistää…

Vähänkö haaveena rigikontti, olen asiasta puhunut monesti, omaisille vaan 100e seteleitä vaihtajan tapaamisen jälkeen. Niinkuin isossa maailmassa sanotaan “Bitcoin payrolls”

jaa nii et rigi vaan päälle ja miljonääriks, oi kun ois just vaan niks naks noin helppoa, ei niitä iisisti louhittuja coineja niin vaan kuuhun saada raketoimaan… ja sit joutuu muuttaan vähän väliä jos sähkö kuuluu hintaan, vähintään vuokraisännän kateus saa sen aikaan… paitsi jos investoi samantien aurinkopaneeleihin… Sun tarttee alkaa Asic Resistansseja katteleen, ja tyylii rasperryja tuuli ja aurinkovoimalla steikkaan :smiley

Tota semmoinen juttu vaan ei kapitalisoitujen coinien kans, että niissä helposti menettää rahat ja ASIC hashing tarvitaan paljon enemmän tehoja tyyliin 250 x uusimpia mainereita. Kontti maksaa sen 20 000 jenkki dollaria, kaikilla herkuilla. (IT tuki, asennus, kuljetus jne) Toivoisin vaan henkilökohtaisella tasolla, että saisin ilmaisen sähkön ja veden.

sun tarttis perehtyä ennemminkin autotradingbotteihin, opensource ja ei mitää onlinebottia, hitto ku ite en just niin paljoo osaa koodata :confused:

En anna botin treidata minun rahojani. En minäkään muista tärkeitä oppeja koodauksesta,

Opetelkaa koodaamaan ja koodatkaa 30 vuotta niin opitte arvostamaan botteja :smiley:

Itse olen tehnyt sen ja jotenkin hassusti päätynyt samaan johtopäätökseen kuin @Hannu. Täällä oli taannoin joku botti tarjolla jota sai ajaa omalla koneella demo-moodissa ja sitä ajoin mutta se lopetti sitten kysynnän puutteessa. Ajelin sitä ja seurasin mutta en päässyt perille oliko se järkevä. Lopetti sitten.

Joo tiedän, päivystävä koodari

Erikoinen koodari olet, jos näinä päivinä olet rahaton. No, kaikkeahan tähän maailmaan mahtuu?

Puhutko siitä xBotista, jota mä duunasin? Se oli lopulta aika ±0 botti.

Mulla oli vielä tulossa uudenlainen joka seuraisi jengin käytöstä tarjouskirjassa reaaliajassa ja “nuuhkisi” sieltä yleistä ilmapiiriä neuroverkon avulla, mutta ei ole ollut aikaa. Se olisi siis analysoinut onko ilmapiiri toiveikas, pelokas, masentunut, innostunut jne. Enpä tiedä olisiko idea toiminut, koska en kerennyt tehdä edes työkaluja idean tutkimista varten.

Nykyään tienaa hyvin päivätöissä koodarina ja pitäs hengata muijankin kanssa ja kaikkea. Tommonen vaatii ihan liikaa aikaa ja keskittymistä. Ehkä joskus. Se tulee nimellä psyBot.

EDIT:
Jos joku on kiinnostunut tekemään uutta bottia yhteistyössä ja NodeJS- / Docker -ympäristöt on tuttuja, ota yhteyttä.

Ensimmäinen vaihe olisi tehdä datankeruuserveri nodella. Se yhdistää pörssin tarjouskirjan socket-kanavaan ja laskee sieltä tiettyjä asioita tietyin intervallein Elastic-kantaan talteen.
Tätä dataa käytetään idean tutkimiseen ja testaamiseen reaaliaikaisessa web UI:ssa (react, redux, socket).

Jos vehje saadaan toimimaan, aletaan seuraamaan miten hyvin päätelmät alkaa pitämään paikkansa. Tästä voidaan edetä automaattisen treidaukseen jos halutaan.

jussi ( at ) live.it

1 tykkäys

Siitä juu puhuin. Mä sitä ajoin mun raspberryssä.