Myydään customoitu Butterfly Labs 60 Ghash/s ASIC tarpeettomana. ** MYYTY **

Just pluggasin sen irti sähköverkosta.

Laitteella tienaa noin $3 päivässä, jos ei sähkö maksa mitään. Se tietää kuukaudessa $90!!

Laitteessa on alkuperäistä paremmat päätyritilät, joten tuuletus toimii paremmin ja laite on hiljaisempi. Se EI ole ollenkaan ääneltään - miten se meni? - infernaalinen, kuten sitä aikoinaan kehuttiin laitteen tullessa ensimmäisille omistajille.

Mukana on

[ul][li]Bitcoin miner[/li]
[li]Alkuperäinen virtalähde, jota olen käyttänyt ja joka toimii[/li]
[li]USB-kaapeli[/li]
[li]Virtajohto ja siihen adapteri että sopii suomalaiseen töpseliin[/li]
[li]Custom päätylevyt ja ritilät kiinni ruuvattuna (nämä tilasin aikoinaan kaverilta wowe@bitmit)[/li]
[li]Alkuperäiset päätylevyt ja ruuvit mukana myös[/li]
[li]Tarvittaessa alkuperäinen boksi fylleineen, esim. postitusta varten[/li][/ul]

Olen louhinut sillä Linuxissa käyttäen cgminer-softaa, koneen ulosanti oli 57Ghash/s mikä on tehtaan ±% rajoissa.

Myisin tämän mielelläni jollekin, joka katsoo että sähkö ei maksa mitään ja louhiminen olisi kivaa.

Otin sen vasta irti töpseleistä, joten se kyllä toimii. Odotan tarjouksia laitteesta vakavilta harrastajilta. Laitteen saa noutaa Espoosta, tai voin postittaa (ostajan piikkiin menevän postimaksu lienee kympin luokkaa?)

En tänään jaksa ottaa kuvia koneesta, kun en jaksa kaivaa sitä esiin tuolta missä se on, ja pyyhkiä pölyjä ja etsiä virtalähdettä (suht. tiukka konepakka). Huomenna jaksan sen varmaan tehdä.

Korvaukseksi tästä voin ottaa vastaan euroja tahi vaikka Bitcoineja.

Kysymyksiä ja kommentteja saa esittää.

100€, nouto espoosta

Käyhän se mulle juuh.

Tuli sitten kaivettua kamat esiin ja kuvattua pesukoneen päällä:

[quote=“Koppimopo, post:1, topic:1972”]Laitteella tienaa noin $3 päivässä, jos ei sähkö maksa mitään. Se tietää kuukaudessa $90!!

Kysymyksiä ja kommentteja saa esittää.[/quote]

Miten olet päätynyt noihin lukuihin? Minulle kalkulaattori näyttää $1,688 päivässä käyttäen kahden päivän päästä vaihtuvaa vaikeustaso-arviota 8,016,290,657. Jos käytetään vielä kaksi päivää vallitsevaa vaikeustasoa niin tulee $1.939 päivässä.

[quote=“Panu, post:5, topic:1972”][quote author=Koppimopo link=topic=2146.msg16236#msg16236 date=1398609045]
Laitteella tienaa noin $3 päivässä, jos ei sähkö maksa mitään. Se tietää kuukaudessa $90!!

Kysymyksiä ja kommentteja saa esittää.
[/quote]

Miten olet päätynyt noihin lukuihin? Minulle kalkulaattori näyttää $1,688 päivässä käyttäen kahden päivän päästä vaihtuvaa vaikeustaso-arviota 8,016,290,657. Jos käytetään vielä kaksi päivää vallitsevaa vaikeustasoa niin tulee $1.939 päivässä.[/quote]

Sehän on totta, että jos vaiheusaste muuttuu niin tulos laskee. Tuossa laiskana laskin vain sen että

[ul][li]24.4. mulle tuli 0,01155003[/li]
[li]25.4. mulle tuli 0,02172024[/li]
[li]27.4. mulle tuli 0,01301237[/li][/ul]

ja noista kai se sen laskin. Olen siis mainannut multipoolissa, ja siellä muitakin kuin BTC:tä, mutta muuttanut sen aina BTC:ksi. Tuossa 25. summassa taitaa olla kyllä mukana myös CPU:lla mainatut XPM:t. Mutta nekin menee samalla koneella.

Joo varmaan väärin laskettu kyllä. Mutta haluisin päästä eroon tästä kun en enää tarvi. Parempi tää on kuin 500:n euron ATI.

Loistava vekotin jollekulle keräämään kokemuksia louhimisesta.

Millä laskurilla Panu laskit? Minä nimen omaan korostin sitä ettei sähkölle saa laskea hintaa.

Viestissäni linkitin laskurin https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/calculator enkä laskenut sähköjä.

Tosiaan muitakin coineja louhimalla voi olla mahdollista parantaa tuottoja. Mitä multipoolia olet käyttänyt?

Laite on nyt varattu.

Olen käyttänyt multipool.us poolia nyt, kun he käyttää BTC -osalta cex.io vai mikä siellä nyt onkaan taustalla. Mutta muuta coinit kuten PPC ja mitä niitä on on sitten ties missä. En tiedä enkä välitä kun se vain toimii.

Mainasin siellä myös ATI:n kortilla, mutta sen lopetin joskus pari kuukautta sitten kun scrypt semmonaan ei enää toiminut. Ja lisäksi beeer.org prossulla XPM-kolikkoa (primecoin).

Eli cryptsy.org on ollut mukana muuttamassa asioita BTC:ksi.

Multipoolissa aika ajoin jotkut altcoinit ASICillakin tuottaa 150% sen siitä mitä BTC. Kyllä niitä kannattaa käyttää.

OK, niillä on aika vähän coineja valikoimassa mutta tämä lienee ainoa, jossa on sentään BTC mukana.