Hintapyyntö jokaiselle kupongille 0 BTC / kpl. Jos olet kuponkitrokari etkä aio ostaa näillä rautaa itse, hinta on 0.01 BTC / kpl.
Kuponkien vastaanottamiseen tarvitset käyttäjätunnuksen sivustolle http://www.bitmaintech.com. Sen jälkeen kupongin voi käyttää verkkokaupan kassalla. Jos tilaat esim. 4 kpl Antminer S3+:aa, voit hankkia minulta neljä kuponkia ja jokaisen ostamasi laitteen hinta alenee.
Pysy sitten tiukkana äläkä jaa tavaraasi ilmaiseksi ilkeille voittoa hamuaville trokareille.
Jotkut Jonnet (vai Johnnyt) taisivat Bitcointalkissa pyytää noin niin kuin $45 viiden kympin kupongista, mikä on oikein fiksua ja reilua. (ei välttämättä juuri näistä vaan kysessä oli joku toinen esimerkkitapaus vääräoppisesta kuponkien trokaamisesta)
Sain anonyymiltä ihailijalta muutaman kupongin lisää eteenpäin trokattavaksi 8) Kiitokset!
Sen kunniaksi alensin hintaa entisestään, joten ei kuin kaupoille ja sitten tilaamaan Bitmainilta rautaa niin että Bitcoinwisdomin hashratekäppyrät piirtyvät kaikista asteikoista yli. Kupongit ovat voimassa 30.11.2014 asti.
…Tai sitten ei kun trokaamaan kuponkeja eteenpäin muilla foorumeilla. Valinta on teidän.
No niin, sekä uuden louhintaraudan perään haaveilijat että alennuskuponkitrokarit!
Avaan tunnustusteni ja liikesalaisuuksieni arkun ja paljastan, että minulla on 93 kpl neljänsadan dollarin arvoista Antminer S4 -kuponkia myynnissä. C1- ja S3+ kuponkeja on 30 kpl kutakin.
[size=14pt]Kuponkien yhteisarvo on 40 000 dollaria![/size]
Voin myydä kaikki könttänä yhdellä bitcoinilla trokareille, 0.01 BTC / kpl tai jakaa ilmaiseksi, jos olet oikeasti ostamassa Bitmainin huippulaadukasta ja modernia louhintarautaa heidän nettikaupastaan. Toimitusajat laitteilla ovat yleensä olleet 3-4 työpäivän luokkaa, joten tavara olisi kotiovellasi jo joulukuun alussa.
…
Asa, jos luet tämän, haluatko tunnustaa montako olet myynyt?
Ei nyt liity mihinkään tiettyyn tapaukseen, mutta toivon, ettei kuponkeja lahjoitella myöskään sellaisille käyttäjille, joilla on ollut useampaan otteeseen tapana kusta muiden foorumimme käyttäjien silmille ja vielä kovalla paineella. Ja oikein kauan rakossa viihtynyttä aamukusta käyttäen.
[quote=“ComaWombat, post:1, topic:2406”]Koska kotilouhinta elää suurinta kukoistuskauttaan tällä hetkellä ajattelin ilahduttaa Bittirahan käyttäjäkuntaa saamillani alennuskupongeilla.
Hintapyyntö jokaiselle kupongille 0 BTC / kpl. Jos olet kuponkitrokari etkä aio ostaa näillä rautaa itse, hinta on 0.01 BTC / kpl.
Kuponkien vastaanottamiseen tarvitset käyttäjätunnuksen sivustolle http://www.bitmaintech.com. Sen jälkeen kupongin voi käyttää verkkokaupan kassalla. Jos tilaat esim. 4 kpl Antminer S3+:aa, voit hankkia minulta neljä kuponkia ja jokaisen ostamasi laitteen hinta alenee.
Kupongit ovat voimassa 15.12.2014 asti. Minulla on näitä reilusti, mutta tarkka määrä on liikesalaisuus.[/quote]
Antminer C1 + jäähdytys härpäkkeet oon hankkimassa. Sais ton UPS kuljetusmaksun pois :-\ DHL on paljon nopeampi
Kiva! Viidenkympin alennuskuponki on neljä päivää vielä voimassa ja voin antaa yhden sellaisen, jos heität User ID:si tähän ketjuun tai minulle privalla.
Toim. huom: C1:teen tulee 24% ALV päälle maahantuonnin yhteydessä + UPS:n pienet käsittelykulut ja C1 vaatii melkein kilowatin tehoisen virtalähteen, mikä ei ole ihan halpa.
C1 on myöskin tunnettu siitä, että sen mukana tulevat jäähdytysvermeet eivät välttämättä ole kovin vedenpitäviä, mm. vesipumppu itsessään.
[quote=“ComaWombat, post:11, topic:2406”]Toim. huom: C1:teen tulee 24% ALV päälle maahantuonnin yhteydessä + UPS:n pienet käsittelykulut ja C1 vaatii melkein kilowatin tehoisen virtalähteen, mikä ei ole ihan halpa.
C1 on myöskin tunnettu siitä, että sen mukana tulevat jäähdytysvermeet eivät välttämättä ole kovin vedenpitäviä, mm. vesipumppu itsessään.[/quote]
Kaippa joku kansanosa posottaa C1:llä menemään ihan tyytyväisenä, mutta vesipumput ovat vuotaneet ainakin virtajohtojen kohdalta. Todellista vikatiheyttä tosin on mahdoton arvioida. Myös mahdolliset takuuasiat ovat varmasti tosi kivoja hoitaa Kiinan kautta.
Ja joku muu laadukas jäähdytyspaketti nostaisi laitteiston hinnan järjettömyyksiin.
Minulta löytyy myös kuponkeja; 2xC1 ja 2xS3+ ($50 kpl) jos jotain kiinnostaa. Saa tarjota jotain vaihdossa mutta ei ole pakko. Voimassa näemmä 2014-12-30 asti.