**** myydÄÄn banjo ****

Täysin uusi ja käyttämätön banjo ostettu viime kesänä. Jos kiinnostusta löytyy, voin laittaa kuvia jne. 290e maksoi uutena, myyntihinta 100e. Banjo makaa tällä hetkellä Oulussa käyttämättömänä.

Saisitko tosiaan kuvan tai pari liitettyä tähän? Voishan tuo kiinnostaa. Mistä ostettu, onko materiaalista tietoa? Uuden lisäksi on myös ehjä?:slight_smile:

Ostettu Oulun soitin ja tarvike Oy:stä. Materiaalista en osaa varmasti mennä sanomaan. Banjo on myös täysin ehjä, soittokerrat laskettavissa kahden käden sormilla :slight_smile: Myyntihinta siis 100e coineiksi muunnettuna + mahdolliset postikulut. Kaikukopassa itse kiinnitetty tarrallinen sydän koriste, se ei taida siitä käsin lähteä.

Kuva liitteenä.

Merkki on siis Richwood ja kyseinen banjo on viisikielinen. Viides kielistä on lyhyempi viisikieliselle banjolle tunnusomaisesti.

Osaatko sanoa mikä malli on kyseessä?

En osaa. Banjo makailee tosiaan Oulussa, kun itse operoin tällähetkellä Kuopiossa. Ja mallia ei taida edes lukea tuotteessa…

[quote=“3EyeSurgery, post:3, topic:757”]Ostettu Oulun soitin ja tarvike Oy:stä. Materiaalista en osaa varmasti mennä sanomaan. Banjo on myös täysin ehjä, soittokerrat laskettavissa kahden käden sormilla :slight_smile: Myyntihinta siis 100e coineiksi muunnettuna + mahdolliset postikulut. Kaikukopassa itse kiinnitetty tarrallinen sydän koriste, se ei taida siitä käsin lähteä.

Kuva liitteenä.[/quote]
Liikutko Jyväskylän suunnalla milloinkaan? Täällä olisi ostaja vaikka heti. Paljonko postikulut mahtaisivat olla? Minulla olisi tarjolla fyysinen 1BTC-kolikko, saataisiinko sen kanssa jonkinnäköiset kaupat sovittua? Lisäksi tiedoksi että jos joltain löytyy akustinen 12-kielinen kitara niin ostaja on tässä. Ei kiinalaisia vaan pitää olla “laatukampe” ja hinta tietty kohdallaan. :wink:

Oisko vielä myynnissä tämä? Olisin kiinnostunut.

En tiedä, mutta ainakaan minulle ei häneltä tullut minkäännäköistä yhteydenottoa tuon tekemäni tarjouksen (joka ei luonnollisesti ole enää voimassa ;)) jälkeen.