Myydään: aivan ensimmäinen iPhone

Tulevaisuuden taattu keräilykohde ja arvonnostattaja: iPhone 2G + laturi.

Täysin ehjä ja toimiva. Normaalia kulumaa ja naarmuuntumista mitä voi olettaakin.

Pitäs päästä taas BTC:n makuun niin pistetään puhelinkokoelman helmi myyntiin.

Model? Hinta? Aika paljon puuttuu tietoa…

Olen itse kategoriaa “setämies”, tällainen tuli omistettua. Niin se hinta tosiaan?

Puhelin on siis mallia A1203, unlocked eli toimii kaikissa verkoissa.

Hinta 0,1 BTC, pidätän oikeuden hinnanmuutokseen riippuen BTC:n kurssista kaupantekohetkellä.

Alle kolmeen kymmeneen euroon saa ebaysta …

No eipä taida kuule saada…

Eikö?
Ymmärtäisin sun hintaa jos olisi edes avaamatta sinetöity paketti, ei se oo tyhmä joka pyytää…

“Eikö?”

Ei. Tuo on huutokauppa joka on vielä useamman vuorokauden auki ja siinä on jo kolmisen huutajaa. Kun jo ehjä 1st generation takakuori maksaa 159 euroa niin olettaisin että hinta nousee.
Voit tietty toivoa parasta ja lähteä mukaan huutamaan, mutta alle kolmeen kymppiin tuota et saa, jo senkin perusteella että postikulut näyttävät olevan reilut 20 euroa.

Mitä avaamattomiin ja sinetöityihin paketteihin tulee, voit huviksesi katsoa mitä nuo maksavat.

Katoin kyllä melko tarkkaan hinnat :wink:
Koitapa saada edes 60euroa tuosta missä tahansa, nostan hattua jos onnistut. Täysin arvottamia jos avattu paketti pl. muutamaa jotka maksaneet noin 60-80dollaria kun ihannoivat kyseistä mallia.
Yleensä en ala missään nimessä mollaamaan toisten hintapyyntöjä mutta tämä on jo mautonta.

Mautonta tässä ei ole kuin käytöksesi. Todella lapsellista alkaa kitisemään toisten hintapyynnöistä ja jäädä ketjuun vänkäämään. Tässä vaiheessa toivoisin vain että poistut keskustelusta, sillä sinulla ei selvästikään ole tässä muuta motiivia kuin että jostain syystä asiallinen ilmoitukseni on mennyt sinulla tunteisiin.

Tuotteen arvo on se mitä siitä kansainvälisillä markkinoilla maksetaan, ja minulla ei ole mitään obligaatiota myydä puhelintani sinulle 60 dollarilla kun näistä maksetaan esim. tässä 140 euroa:

http://www.ebay.de/itm/222451157324

“Katoin kyllä melko tarkkaan hinnat ;------)”

Linkkaa tähän alle 60 dollaria maksava, sinetöidyssä paketissa oleva iPhone 2G.
Laitoin hakukriteeriksi “lowest price first” ja ensimmäinen tulos maksaa melkein tonnin:

http://www.ebay.com/itm/iPhone-2G-8GB-SEALED-Matching-Box-1st-Genz-READ-Info-/

Kunnosta riippuen jo pelkkä takakuori maksaa muutamasta kympistä 160 euroon:

http://www.ebay.com/itm/ORIGINAL-iPhone-2G-backcover-8GB-Ruckseite-Ersatz-Cover-REAR-HOUSING-1G-1Gen-1th-/182550565687?hash=item2a80dc9337:g:60YAAOSwuMZZA4nn

Jos puhelin on arvoton ja takakuori kuuden kympin arvoinen, niin ei jää kyllä itse luurille paljon hintaa.
Tässä on hyvä huomioida myös se, että jengi oikeasti ostaa noita 160 euron kuoria siitäkin huolimatta, että niissä on omaan puhelimeen sopimaton IMEI-numero printattuna, eikä tämäkään tunnu heitä haittaavan.

Sulla ei ole sinetöity paketti :joy:
En tiedä osaatko lukea vai etkö halua, avaamattomasta paketista en ole heittänyt hinta-arviota.
Ebay kulttuuria jos tuntisit yhtään niin et jatkaisi.
Toivottavasti sun ei tarvitse olla nälissään, usko nyt vaan toi pyyntihintas on älytön :grinning:

“En tiedä osaatko lukea vai etkö halua”
“Ebay kulttuuria jos tuntisit yhtään niin et jatkaisi.”

Sanoo mies joka ei erota keskeneräisen huutokaupan hintaa lopullisesta “buy it now”-hinnasta. :joy:

eBayssä olen toiminut kansainvälisenä myyjänä vuodesta 2008 ja kaikki saamani palautteet ovat olleet positiivisia.