Myydään 2kpl Casascius 0,5btc hopeakolikko

Myydään 2 kappaletta Casascius 0,5btc hopeakolikko versio 2, 10.8.2013. kumpikin kolikko “sisältää” 0,5btc, eli ovat avaamattomia. Tämä on tarkistettavissa kolikon btc osoitteen perusteella casascius uberbills sivustolla.
Kannattaa huomioida että kolikot sisältävät myös forkeissa muodostuneet mm. bitcoin cashit ja sv:t.

Kolikot on säilytetty kovamuovisessa rasiassa, eli ovat ns. koskemattomia ja ilmeisesti valmistusjärjestysluvuiltaan 48 ja 49, aikoinaan casasciuksen sivuilta ottamani tulosteen mukaan.
Olen ostanut nämä aikoinaan suomalaisesta BTC storesta (mikä toimi tämän bittiraha.fi sivuston yhteydessä) ja minulla on myyjän tekemät aitoustodistukset kolikoista. Myös ostokuitti löytyy.
Voin laittaa kuvia kiinnostuneille tai lisäillä tähän ilmoitukseen myöhemmin.

Näitä on vähän saatavilla mistään enää, mutta mitä olen katsonut netistä niin on viime aikoina pyörinyt noin 0,75-1,00btc hinnoissa. Näiden arvo tulevaisuudessa vain kasvanee, koska ovat nykyään keräilyharvinaisuuksia.

Jos olet kiinnostunut, tee tarjous yhdestä tai vaikka molemmista, niin katsellaan syntyykö kauppoja. Kaupat mielellään face to face eteläsuomen alueella.

Näin tuossa bitcointalk kautta yhdellä nettisivulla myynnissä 1BTC 2013 Gold-Plated Fine Silver casascius meni 3.5 wrapped bitcoinilla kaupaksi, taitaapi olla yksi kaikkien aikojen kalleimmista. Sinä hetkenä sen hinta oli 160 000€ wrapped bitcoineina ja jokuhan sen osti.

Sitten näitä Casascius 0.5BTC hopeakolikko on noin 0.7-0.8 BTC näin BTC:nä, mutta wrapped bitcoineina saattaa jopa sen 2.25 Wrapped bitcoinia saada.

Eikä siinä mitään väärää ole, myyjähän se pyytää mitä pyytää ja ostaja maksaa jos on BTC:tä tai WBTC:tä

Siinä se siirto näkyy.