MultiBit-ongelma

Mulla on tuo MultiBit kahdella koneella. Vaihdoin salasan ja nyt en pääse myymään coinejani. Ei hyväksy uutta salasanaa tällä toisella koneella.
Salasana on kyllä helppo, joten sen muistan.

Täytyykö mennä sille koneelle, josta muutin salasanan?
Tiedostossa kyllä näkyy kaksi *.key tiedostoa.

Selvisi, eli luulin salasanan vaihdon koskevan kaikkia lompakon walletteja, mutta koskikin vain sitä vallettia, joka oli valittuna… Ehdin jo pelästyä.

[quote=“JRM, post:1, topic:2089”]Mulla on tuo MultiBit kahdella koneella. Vaihdoin salasan ja nyt en pääse myymään coinejani. Ei hyväksy uutta salasanaa tällä toisella koneella.
Salasana on kyllä helppo, joten sen muistan.

Täytyykö mennä sille koneelle, josta muutin salasanan?
Tiedostossa kyllä näkyy kaksi *.key tiedostoa.[/quote]

Mulla ei tuo Multi Bit lompakko toimi ollenkaan, testasin just äsken.

[quote=“Hannu, post:3, topic:2089”][quote author=JRM link=topic=2280.msg17281#msg17281 date=1402066996]
Mulla on tuo MultiBit kahdella koneella. Vaihdoin salasan ja nyt en pääse myymään coinejani. Ei hyväksy uutta salasanaa tällä toisella koneella.
Salasana on kyllä helppo, joten sen muistan.

Täytyykö mennä sille koneelle, josta muutin salasanan?
Tiedostossa kyllä näkyy kaksi *.key tiedostoa.
[/quote]

Mulla ei tuo Multi Bit lompakko toimi ollenkaan, testasin just äsken.[/quote]

Oletko imuroinut uusimman Multibitin? Ja ottanut sen käyttöön? Itsellä ainakin toisella koneella on vanhempi Multibit käytössä, jolla olen tehnyt pieniä siirtoja kuten 10-20e enkä säilytä siinä olevassa lompakossa 20e suurempia bitcoin määriä.

Mutta siinä tuntuu olevan sellainen ongelma, että se ei suostu aina lähettää Bitcoineja mihinkään. Herjaa että ei ole siirtomaksua välittäjille. Vaikka lompakossa on esim 0,02BTC:tä ja haluan siirtää 0,01BTC:tä. Niin alkaa herjaukset ettei onnistu vasta kuin useamman yrityksen jälkeen.

Tosin täytyy myöntää että en ole Bitcoin siirtoja Multibitillä juurikaan tehnyt juuri ollenkaan varmaan ehkä 5kpl kun äkkiä lasken. Joten paljoa kokemusta ei ole Bitcoinien siirtelystä. Lähinnä ostan ja pidän tiukasti kiinni toivon mukaan siihen asti kun yksi BTC on 1 000 000 e. Sit jos käy niin että Multibit ei suostu yhteistyöhön niin voi alkaa kyllä ahistaa :slight_smile:

Joo ei pienemmät summat näköjään toimi, nyt tarvis frendien apua. :frowning: