Multibit- lompakon ongelma?

Moi, pystyykö Multibit-lompakossa säätämään jotenkin sitä että coinit liikkuisi nopeammin?
Nyt tuntuu että kestää useita päiviä tai sitten ei siirry ollenkaan.
Multibit on versio 0.5.18
Ei siirry edes uuteen Electrum- lompakkooni.
Kauanko yleensä kestää perussiirto?

Ilmeisesti githubista löytyy Multibitin lähdekood (java). Editoimalla feen määrittämiseen käytettävää kontrollia ja kääntämällä koodista ohjelman voi saada sellaisen version, joka toimii nykyisillä välityspalkkioilla. En ole kokeillut, mutta törmäsin itse tällaiseen ratkaisuehdotukseen, kun itsellä oli toukokuussa vastaava ongelma. Muistaakseni siinä ei ollut kovin tarkkoja ohjeita, mutta ehkä googlaamalla löytyy lisää.

Voit ilmeisesti myös siirtää suoraann lompakon (private keys) electrumiin. Tuolla näyttäisi oleva lisää ohjeita: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1959806.0

Kiitos neuvoista!
Ihan en tuota lompakon private keys siirto juttua ymmärtänyt.
Eli mihin ne oikein pitää siirtää? Tonnekko mihin Multibit ehdottaa eli:
E:\BTC\MultiBit\JuhanLompakko.key
Mutta miten ne sitten siirtyy sinne Eletrumiin?

Tuli vielä mieleen semmoinen kysymys että voiko noita vahvistamattomia siirtoja jotenkin peruuttaa MultiBit:ssä?
Vai palautuuko coinit takaisin lompakkoon kun tarpeeksi aikaa on kulunut eikä siirtoja ole vahvistettu?

Suosittelen lämpimästi kaikille jättämään Multibit HD lompakon. Ohjelma ei toimi. Ei hyväksy salasanaa vaikka se on oikein. Ei hyväksy näitä turva sanoja. Rahat jää sinne eikä saa pois. Onko kellään mitään neuvoja miten ne coinit sais pois? Netistä oon github.com sivuilta lukenut ohjeita mutta ei oikein ole osaamista??

Minulla on MultiBit vanha versio 0.5.18
Se kyllä toimii mutta kun siinä ei voi lisätä Feetä niin siirrot on armottoman hitaita.
Tarkoitus on kyllä siirtyä Electrumiin.
Jos vain saisi siirrettyä jotenkin järkevästi koko MultiBitin sisällön sinne?
Joku Private Key systeemi kai olisi paras tapa?

Ei se niin vaikeaa ollutkaan kun luulin.
Nyt on MultiBitin sisältö siirretty uuteen Electrum-lompakkoon.
Kiitosta neuvoista.

Minulla oli myös ongelma Multibit-lompakon kanssa viime viikolla kun saldon vieressä luki “Unconfirmed” eikä kolikoita voinut käyttää. Lompakon korjaus ei auttanut, mutta samat Private keysit kelpaavat Breadwalletiin ja sitä kautta sain siirrettyä muualle. Toki tuota Electrumiin vientiä olisi voinut koittaa myös.