Mt.Gox käyttökatko

[quote=“teukka, post:20, topic:686”][quote author=rpietila link=topic=720.msg4532#msg4532 date=1365761270]
Ostimme n. 150 000 mBTC, keskikurssilla $0.07.

“Jyrkkä alamäki” on näiltä tasoilta jo melko epätodennäköinen, koska alas on jo tultu reippaasti. Jos laskua jatketaan, niin se on varmaan aika pomppuinen alamäki, jossa on mahdollisuus sekä ostaa että myydä.

En usko jyrkkään nousuunkaan, bitcoinin kurssi stabiloitunee haarukkaan $90-$120 useiksi kuukausiksi. Nousu jatkunee syksyllä.

Nykyinen <90$ kurssi on kohtailainen ostopaikka, tosin kuten sanottu, hirveästi ei hävinne vaikka katselisi menoa vielä monta viikkoa.

Jyrkkä nousu on mitä suurimmalla todennäköisyydellä nyt torpattu, ja markkina makustelee vuoden alun n. 700% tuottojen kestävyyttä.
[/quote]

Ennustaminen on vaikeata… Ollaan aika kaukana tuosta 90-120$ haarukasta.
Ihan kuin sääukot, jotka kertoo lehdissä juhannuksen säätilan perusteena tammikuun pakkaset.

Jos teillä oikeasti olisi hajua, ette varmaan tuhlaisi aikaanne tällä foorumilla.[/quote]

Anteeksi? Minun mielestäni yllä oleva on toistaiseksi pitänyt täysin paikkansa. Mihin itse kukin tuhlaa aikansa, se on kai hänen oma asiansa. Minun aikani on sitä paitsi myynnissä 600 € tuntihinnalla:
http://hopea.fi/bitcoin-kurssihistoria/

Teukka hei…positiivinen asenne foorumeillakin on mukava asia :slight_smile:
Tietenkään kukaan ei tiedä kurssiheilahtelujen tarkkaa ajankohtaa.
Bitcoiniin uskovat eivät kauheasti epäile
sen kurssinousua pitkässä juoksussa.