MM-jääkiekko 2012

Kiinnostaako ketään? :slight_smile:

Itse sorruin hankkimaan ensimmäistä kertaa maksukanavia tämän takia. Canal+ oli ainoa tapa saada MM-kisat HD-laatuisena. Hinta ei tosin ollut paha, 3kk ajaksi tuo Canal+ Total maksoi 40e.

Kokonaisuudessaan tämä tuli itseasiassa halvemmaksi kuin mitä maksoin ennen. Mun Sauniksen 100/5 netti oli 45e/kk ja sain nyt Elisa Viihteen 40e/kk (mukana sama netti) niin, että ensimmäiset 2 kuukautta ovat ilmaisia. Eli kaksi ekaa kuukautta maksan vain nuo Canalin 13,95e ja sitten 53,95e kolmantena kuukautena.

Eli maksan nyt kolmessa kuukaudessa 81,85e TV+netti ja ilman tätä oisin maksanut 135e. Ja nyt saan MM-kisat HD:na ja Yle/MTV3/Nelonen/Canal+ HD-kanavat eli aika hyvä diili. Mulla ei tätä ennen ollut yhtä ainutta HD-kanavaa telkussa ja henk. koht. arvostan laatua sarjoissa/leffoissa aika paljon.

Joskin häiritsee jo nyt se, että kaikki noilla kanavilla lähetetty materiaali ei todellakaan ole HD:ta alunperin. Tosin kuva on hieman parempi vaikka se olisikin SD-lähtöistä. Toistaiseksi en ole vielä nähnyt mitään, jossa laatu olisi lähimaillakaan esim. Bluray-elokuvia. Mutta mulla on ollut nuo kanavat vasta pari päivää ja satunnaisesti vilkuillut.

Urheilua katsoessa sen eron parhaiten huomaa ja Canalilta mulla on nyt 4 urheiluun liittyvää HD-kanavaa. En urheilua normaalisti paljoa katso, lukuunottamatta näitä lätkän MM-kisoja, mutta esim. jalkapallo näyttää varsin kivalta teräväpiirtona.

Onneksi Mertaranta on selostamassa ja suomi pelithän näkee ilman kanavapakettejakin :slight_smile:

Täällä otteluohjelma: http://www.iihf.com/fi/channels-12/iihf-world-championship-wc12/etusivu/turnaus/otteluohjelma.html

Jep. Tosin Suomen pelitkään eivät tule Mertsin selostuksella ilmaiskanavilta.

Jääkiekko ei kiinnosta (paitsi siihen liittyvä kaljoittelu), mutta missä ovat jääkiekon mm-bitcoin-veikkaussivustot? :smiley:

Ehkä niitä voisi joku luoda ainakin tuonne http://betsofbitco.in/ -sivustolle…

Noista otteluista saa tosiaan huomattavasti kiinnostavampia kun on pieni veto vetämässä 8)

Ei vielä mitään spekulaatiota voittajasta? Suomi ei voita. Kovasti tietenkin toivon voittoa, mutta täytyy olla realisti. Hyvä, jos päästään edes finaaliin.

Viimeksi vuonna '86 tais kotijoukkue voittaa MM-kisat eli aika harvinaista se on. Mutta ei se mahdotonta ole. Suomea kannustetaan, tapahtuihan se ihme viime vuonna eli kaikki on mahdollista. :slight_smile:

Ihan hyvältä näytti peli Tsekkiä vastaan tänään. Varmistui muuten se, että olen menossa katsomaan Suomi - Kanada peliä livenä. Viimeisiä lippuja saatiin. Aivan sikamaiset nuo hinnat, mutta innostuttiin nyt silti kun huomattiin, että lippuja on vielä jäljellä. 10 lippua jäi sen jälkeen, kun ostettiin meidän liput (tyttöystävän kanssa oon menossa). Nihkeästi myyny nuo liput, kun hinnat on niin katossa.

Saatiin vielä ihan jään tasolla olevat liput, riviltä 1. Sieltä on se näkyvyys hieman erilaista kuin TV:stä katsottuna. Ja tunnelmanki luulis olevan kohdallaan kun 10 000 suomalaista hilluu siellä. Olin vuonna 2009 katsomassa Sveitsissä Suomi - Kanada, kun olin Interreilaamassa. Siellä oli kans jään tasolla olevat paikat, huikea peli. Suomi voitti rankkareissa. :slight_smile:

Tänään alkaa :wink:

Mitä mieltä tästä olette, Ruotsi voittaa Suomen 13-4 … :stuck_out_tongue:

Hieman oli köyhää Suomen peli ekassa matsissa. Eka erä loistavaa, sitten hyvää vain paikoittain. Toisaalta vastustajan veskari oli jokseenkin liekeissä, että ei ollut helppoa. Voitto kuitenkin, mutta Slovakiaa vastaan on pelattava paremmin. Ei ole varaa jäätyä siinä pelissä.

Jos vedonlyönti näihin matseihin kiinnostaa niin se onnistuu myös bitcoineilla! Laitoin Suomen voitolle vedon Slovakiaotteluun, kerroinkin oli aika hyvä.

Voitto tuli ja vedot onnistui, mutta edelleenkään en ole kovin tyytyväinen Suomen peliin. Kolmas erä oli tosin varsin jees, siinä homma toimi paitsi maalintekotehokkuus heikkoa edelleen. Toisaalta maalinteko on aina ollut Suomen suurin ongelma ja siitä huolimatta on saatu hyviä tuloksia. Eiköhän se siitä. :slight_smile:

Sveitsipeli oli kyllä nannaa. Todella viihdyttävä peli, ja vedot napsu taas. :stuck_out_tongue:

Nyt on kevyt Ranskapeli välissä ja sitten perjantaina tosikoitos Kanadaa vastaan.

Tänään tuli kyllä ihan pohjanoteeraus :’(

On se kumma juttu kun Jokinen onnistuu kokoajan munaamaan hyvät maalipaikat ja sitten suomen puollustus takkuuaa ihan törkeästi, aina kun Mäenpää on kentällä niin omissa verkoissa soi!! >:(

Vähän parempaa oli peli tuossa Kazakstan matsissa. Olen vähän sitä mieltä tosin nyt, että saa ihmeitä tapahtua jos Suomi kykenee puolivälierän voittamaan. Erityisesti jos se todennäköisin vastus, eli USA, on vastassa. Mutta ei sitä koskaan tiedä. Suomen puolesta en vetoa löisi ainakaan tohon puolivälierään, luotto on korkeintaan keskinkertainen tällä hetkellä. Toivotaan kuitenkin parasta :slight_smile:

Nyt olis jännä peli USA-Sveitsi.

USKOMATON ottelu USA:ta vastaan!!! Näin sitä pitää :slight_smile:

Venäjä kaatuu lauantaina ™

Olisi pitänyt pistää kannustusveto peliin Suomelle, olisi napsunut hienosti ja jännitettävää olisi ollut 8)

Oli vähän hikiset paikat kun olin lyönyt vetoa molempien voitosta ja tasuri oli tulossa :stuck_out_tongue:
No, loppu hyvin kaikki hyvin. Jännää oli ;D