Miten saan kotiutettua ckpool ja kanoi pool bitcoinit?

Heippa,

Olis semmoinen juttu, että miten saan kotiutettua esim ck pool ja kanoi pool voitot? Mikä hitto siinä vetää niitä välistä? :frowning: softalompakko on mulla koneella ja toimi ainakin siirrot, kun kokeilin siirtoja coinmotionin ja softalompakon väliillä. On toi välillä toiminut, töissä eivät osaa auttaa eikä missään asiakapalvelussa.

Tietääkseni näissä pooleissa ei pysty itse kotiuttamaan tuloja. Ne tulevat automaattisesti sen mukaan, kun pooli löytää lohkoja. Lisäksi voi olla käytössä joku minimisumma. Eli kolikot tulevat lompakkoon sitten, kun niitä on riittävästi kertynyt.

Slush pool on tässä suhteessa havainnollisempi. Siellä pystyy itse asettamaan tuon minimisumman ja omilta sivuilta näkee paremmin sen kertymisen.

Jos oletetaan että olet ohjeiden mukaisesti asetukset jne tehnyt oikein, niin oletan että laitteistosi laskentateho on niin pieni, että käytännössä lohkojen löydöistä tulee osallesi vain “dust paymenteja”, eli häviävän pieniä osuuksia, joista esim. Kano ei maksa automaattisesti ilman eri pyyntöä.

Suosittelisin näillä olettamisilla soolomainausta (“lotto”) tai Slushia, kkurkio mainitsi myös pari hyvää pointtia edellä siitä.

Vaihdoin kokonaan poolia, coindancesta katsoin mikä on suosituin pooli bitcoin verkossa

Taas joutuu maksamaan kalliit oppirahat, kun mistään ei oikein saa apua noitten rigikamojen kans.

Linux tuki ei osaa auttaa eikä ISP asiakaspalvelu.

Sen kyllä huomasin, ettei kanoi maksa ilman eri pyyntöä.
Sitä kovasti ihmettelen, että minkä vuoksi louhimen päässä näyttää, että louhii ja linja on elossa, mutta sitten poolin sivuilla kusee. Vastatkaa joku pian? Kiitos