Mitä tehdä, kun homma ei pelitä =(

Mitä tehdä, kun homma ei pelitä? :frowning: (Lompakot ei suostu synkronoitumaan). Taitaa olla osa vika penkin ja koneen välissä.

Sitä ihmettelen myös, että miksi nuo graafisella käyttöliittymällä varustetut minerit ei toimi :-[ Esim Windowsin oma maineri ei toimi ollenkaan. Mitä tehdä? Mistä juttua kannattaisi aloittaa purkamaan? Osaako joku neuvoa? Kiitos! :slight_smile:

Mikä lompakko kyseessä? Ei varmaan Bitcoin kuitenkaan…
Mitä maineria tarkoitat? Mahdollisimman tarkasti vain mitkä ne ongelmat ovat :slight_smile:

Onko Windowsissa oma maineri? :o

Ainakin 8.1 oma maineri, tarviikohan se tuon erupter piirin?

Windowsissa ei ole omaa Bitcoin mainaus ohjelmaa, GNU/Linuxissa ei ole omaa Bitcoin- mainaus ohjelmaa, Mac OS X:ssä ei ole omaa Bitcoin- mainaus ohjelmaa. Ohjelma, jonka lataat netistä selaimen kautta on lähes aina kolmannen osapuolen ohjelma. ei sisään rakennettu

Mitä ikkunan otsikossa lukee? Mistä sivulta latasit ohjelmat

Mikäli sinulla on läppäri tai All-in-One UNOHDA mainaaminen.

Ei ole all-in one pc. :o Latasin BitCoin miner ohjelman ilmaiseksi windows 8 “Kaupasta”.

Hannu, you can’t mine Bitcoins with a PC.
The only coins you can still mine with a PC that has an AMD graphics card are certain “Scrypt” coins (Bitcoin is a SHA256 coin), and even that starts to be unprofitable (you are paying for electricity more than the money you’re making) these days.

If you want to make money you should either buy an ASIC or rent mining power and make coin speculations.

[quote=“Katkarapu, post:7, topic:1870”]Hannu, you can’t mine Bitcoins with a PC.
The only coins you can still mine with a PC that has an AMD graphics card are certain “Scrypt” coins (Bitcoin is a SHA256 coin), and even that starts to be unprofitable (you are paying for electricity more than the money you’re making) these days.

If you want to make money you should either buy an ASIC or rent mining power and make coin speculations.[/quote]

I buy couple of ASIC mining units (38 Gh/s) with erupter circuit =) Rent mining is another good opinion =)

Ahaa… No sitä vähän ajattelin… Ehkä olis järjevämpää käyttää työpöytäpuolen maineria, kuin kosketuskäyttöliittymän…

Ja tosiaan vain Scrypt- coineja on vain kannattavaa mainata PC:n näytönohjaimella kuten katkarapu sanoi…

Miksi?

Today with less than 1-5 Th/s you are not very likely to make your money back.
There’s a reason why people sell erupters cheaper than dirt :slight_smile:

[quote=“Katkarapu, post:11, topic:1870”][quote author=Hannu link=topic=2014.msg15437#msg15437 date=1395750940]

I buy couple of ASIC mining units (38 Gh/s) with erupter circuit =) Rent mining is another good opinion =)
[/quote]

Today with less than 1-5 Th/s you are not very likely to make your money back.
There’s a reason why people sell erupters cheaper than dirt :)[/quote]

Something intresting to do with. Telemarketing is bullshit, specially if they have bad product >:(

Everyone needs a hobby :slight_smile: