Kiinnostaisi tietää millainen demografia ihmisiä tää foorumia käyttää, eli pääasiallinen syy miksi olet täällä foorumilla? Jos useampi kohta pätee niin laita pääasiallinen syy tai se mihin senhetkinen fiilis osoittaa. (Omasta puolestani melkein kaikki kohdat pätee :))
“The ‘average Bitcoin user’ is male (96%), 32.7 years old, libertarian / anarcho-capitalist (37%), non-religious (61%), with a full time job (43%), and is in a relationship (56%).”
Yeah, one more 32 years 7 months libertarian male, married, believes in Christ, entrepreneur.
Toi muuten pitää paikkansa aivan helvetin hyvin mun kohdalla. Jopa ikä, todella tarkasti. Oon syntyny huhtikuussa -80 eli tällä hetkellä 32,9 paikkeilla.
[quote=“Base, post:3, topic:578”][quote author=rpietila link=topic=555.msg3427#msg3427 date=1363512273]
“The ‘average Bitcoin user’ is male (96%), 32.7 years old, libertarian / anarcho-capitalist (37%), non-religious (61%), with a full time job (43%), and is in a relationship (56%).”
[/quote]
Toi muuten pitää paikkansa aivan helvetin hyvin mun kohdalla. Jopa ikä, todella tarkasti. Oon syntyny huhtikuussa -80 eli tällä hetkellä 32,9 paikkeilla. :D[/quote]
Mulla oli harmillisesti vain 32,6 vuotta, minkä vuoksi päätin esittää sen muodossa 32v 7kk