Mikä on BITCOIN? / 6.11.2013 / Hub Helsinki

Hub Helsinki, Bittiraha.fi ja LocalBitcoins järjestävät tapahtuman “Mikä on BITCOIN?”, kannattaa tulla paikalle.

https://www.facebook.com/events/213077222199680/

Tänne mars! Kerrankin ei tarvitse järkkää ite :slight_smile:

Tuleeko tapahtumasta YouTube videoita myöhemmin?? ???

Voisi jopa käväistä, mutta toivottavasti tätä mainostetaan niin että paikalle saapuu edes yksi joka ei ole jo bitcoin-harrastaja.

Tapahtuma on suunnattu erityisesti niille, jotka eivät vielä Bitcoinia harrasta. Tapahtumasta on tiedotettu Hub Helsingin kautta moneen paikkaan. Paikalle tulee oletettavasti sekä harrastajia että ei-harrastajia.

Ettei vaan kävisi kuten assyilla että paikalle saapuu vain hard-core bitcoinaajat prime coin kauppoineen :slight_smile:

Kyseinen tapahtuma oli kyllä tuossa suhteessa pettymys, mutta toisaalta sitä mainostettiin melko vähän missään muualla kuin Bitcoin-harrastajien keskuudessa ja heidän käyttämillä sivustoilla. Tässä tapahtumassa harava on suunnattu laajemmalle, ja toivottavasti tuottaa ainakin jonkinverran hedelmiä uusien kiinnostuneiden muodossa. :slight_smile:

Facebook-osallistujalista näyttää pelottavan tutulta ;D Vaarana voi olla esim. että bitcoinistit pilaavat keskusteluvaiheen liian edistyneillä kysymyksillä, jotka menevät aloittelijoilta ohi. Itse olen koittanut mainostella tätä tapahtumaa vähän joka puolella.

Tapahtuman jälkeen voi jatkaa helsingin ensimmäiseen bitcoin-meetuppiin kampin bruuverissa: http://www.meetup.com/Helsinki-Bitcoin-Hobbyists/events/145669282/

Meetupista on tarkoitus tehdä kuukausittainen tapahtuma. Mikäli aloittajille suunnattu tapahtuma ei kiinnosta, voi myös tulla suoraan meetuppiin.

Itsekkin olen tulossa. :slight_smile:

BTW. Kaverilla joka tulossa myöskin olisi myynnissä 25 BTC Casascius-kolikko. HP. ~5000€ käteisellä tai tilisiirrolla.
Jos kiinnostaa niin YVtä mulle. :wink:

Muistutan siitä, että tämä tapahtuma on jo muutaman päivän kuluttua! Paikalla saattaa alustavien tietojen mukaan olla jopa täysi tupa. Sinne mahtuu käsittääkseni noin 50 istumaan ja toinen mokoma seisomaan. Facebookissa on jo 50 kyllä, 50 ehkä.

Bitcoin-seminaarin päätilaisuuden jälkeen on lisäksi Bitcoin-harrastelijoille suunnattu Bitcoin-tapaaminen, joten monenlaista tapahtumaa on tiedossa keskiviikkona.

Täytyy näköjään yrittää ajoissa paikalle, ettei joudu seisomaan.

Missä ja milloin tämä on? Mistään ei oikein tahtonut löytyä yksityiskohtia :slight_smile:

Se on Kampissa panimoravintola Bruuverissa, heti tuon päätilaisuuden jälkeen.

Tämä oli kyllä varsin onnistunut tapahtuma. Hyvin oli porukkaa, ja about 50/50 Bitcoin-veteraaneja ja vähemmän kokeneita. Bitcoin-automaattia pääsi monet kokeilemaan, ja hyvät jatkotkin vielä.

Hauskaa oli, kiitos!

Hei, onko tulossa uusia tapahtumia?

Joskus juteltiin, että pidettäis tuollainen bitcoin-miitti joka kuukausi. Se taisi vähän jäädä, mutta kyllähän kuka tahansa sellaisen voi järjestää. Jos on hyvät tarjoilut niin eiköhän porukkaa ilmesty paikalle :smiley:

Ens viikolla vois pitää mun puolesta. Olen pk-seudulle tulossa näillä näkymin.