Mikä oli se kortti, joka muuttaa Bitcoinit suoraan euroiksi? Siinä oli jopa siru, että sillä voi maksaa maksupäätteellä ja nostaa pankkiautomaatista “massia”?
Tarvii vaan tunnistautua, kuten prepaid mastercard systeemeissä :o Muistaako kukaan?
Xapo on tuomassa kortin markkinoille. Ei ole vielä tietoa, onko visa tai mastercard… Olen vähän skeptinen, onnistuko tämäkään yritys. https://xapo.com/ Kortti toimi, sillä tavalla, että Xapo wallettiin laitetaan Bitcoineja niin Xapo muuttaa ne lennossa euroiksi, kun sitä käytetään. Tein jo ennkko tilauksen kortille, mutta eipä ole vielä kuulunut sovittua sähköpostia, johon pitää antaa kuulemma jotain henkilökohtaisia tietoja…
Sinä, kun olet saanut tlaussähköpostin tarvitseeko myös skannatut kopiot henkilökortista vai riittääko vaan, että täyttää tiedot websivulla? Jos tarvii skannukset niin jätän väliin myös.
[quote=“GyberSonic, post:6, topic:2254”][quote author=AVS Store Oy link=topic=2503.msg19499#msg19499 date=1409740380]
Olin itse tilaamassa tuollaista Xapon korttia, mutta kun kyselivät henkilötietoja niin päätin jättää väliin.
[/quote]
Sinä, kun olet saanut tlaussähköpostin tarvitseeko myös skannatut kopiot henkilökortista vai riittääko vaan, että täyttää tiedot websivulla? Jos tarvii skannukset niin jätän väliin myös.[/quote]
En vielä ole edennyt niinpitkälle kun peruutin jo heti kun ruvettiin kysylemään tietoja. Onko joku saanut jo omansa / uskaltanut tilata kortteja?
Siksi ajattelenkin lähinnä, että taidan vaan myydä Bitcoinit Coinmotionin kautta… Coinmotion tunnistauminen onnistui pankkitunnuksilla ja on helpompi toimia Osuuspankin kanssa, kun on sen kanssa jo tilin luonnin yhteydessä aikoinaan paperisodittu.
Siinä oli sininen tausta ja samatyylinen, kun pankin kortit. Ehdin poistaa sen historiasta. Meinaa noi magneettinauha kortit alkaa olemaan historiaa. Sirukortti käytössä monessa paikassa. :-\