Mihin uusiin altcoineihin kannattaa sijoittaa?

Olen miettinyt pienten summien sijoittamista joihinkin uusiin altcoineihin. Niissä kun volaliteetti ja arvon heilahtelu on samaa luokkaa kuin Bitcoinissa 2010-luvun alussa. Monien coinien arvo on kasvanut kymmen- tai jopa satakertaisiksi muutamassa kuukaudessa. Jos arvaa oikein mihin altcoiniin sijoitta, niin hyviä pikavoittoja on luvassa.

Onko foorumilla ketään muuta joka harrastaa tälläistä sijoitusta? Onko mitään vinkkejä mihin uusiin altcoineihin kannattaisi rahansa laittaa nyt?

Itse olen ajatellut valita muutaman lupaavan coinin, sijoittaa niihin ja odotta edes muutaman kuukauden miten arvo kehittyy. Nopeita kauppoja ei olisi tarkoitus tehdä, sillä niissä palaa rahat helposti kokonaan.

On tullut kokeiltua ja aina on tullut ns. sormille. Tällä hetkellä uusiin projekteihin panostaminen on 99% lottoamista ja 1% tietoa.

Joo ja ainakin asic poolien diffi on kyllä korkeata luokkaa.

eetteriä mulla on ollut haaveena rakentaa tohon makuuhuoneeseen, purkaa sänky pois laitteiden tieltä.

Minä, kun en ymmärrä näistä ico jutuista, että olisi jokin esilouhittu kolikko ja sitä sitten tuoda markkinoille?

Näkee kyllä https://coinmarketcap.com/, miten huonosti jotkut on menestyneet, valitettavasti

Eikö ole muuta funding mahdollisuutta? -Lainanotto ei tule kysymykseen

Ihan liikaa tuntuu olevan noita white paper roska coineja ja Eth arvo tuntunut olevan myös yli hypetetty käyttöön nähden enkä kertakaikkiaan ymmärrä sen marketcappii siksi classic olisikin houkutteleva vaihtoehto. itse olen ainostaan pariin laittanut kiini btc lisäksi ja edellytykset ovat että ne ovat muutakin kuin white paper ideoita. Siacoinia ostin kiinan ico/btc bannin jälkeen ja olen erittäin tyytyväinen ostopaikkaan ja hintaan. Siacoin on siis hajautettua pilvidataa jonne voin uppaa omat tiedostot talteen cryptattuna eikä maksa montaa senttii, on siis jo toimiva ja kehittyvä eikä paperi lennokki.

Vakiintuneista Steemin arvo jos ei nouse suhteessa muihin altteihin niin vika on markkinoissa…

Onko linkkiä XEL valuutan kotisivuille?

muutoksia edelliseen postaukseen kannattaa odotella tiistaihin asti ennen kun ostaa jotain ongelmia marketoinnin kanssa itellä stoplossi hittas äsken