Middlecoin ja easywallet

Hei, olen mainannut middlecoinissa ja käyttänyt easywallettia middlecoinin maksu lompakkona.
Nyt kuitenkin viime maksu on jäänyt tulematta lompakkoon (lähetetty middlecoinin lokin mukaan yli vuorokausi sitten) onko enään mitään tehtävissä vai hävisivätkö nuo bitcoinit.
Nyt kuitenkin asiaa googlaillessa huomasin että easywalletin UKK:ssa lukee että lompakkoa ei voi käyttää mainaus lompakkona, eli onko nyt niin että middlecoin ja easywallet eivät sovi yhteen?
Olisiko Esim: Blockchain-Lompakko parempi mainaus käyttöön?

Moi, easywalletissa oli ongelma tänä vkloppuna, palvelimen kiintolevy oli päässyt täyttymään mikä aiheutti sen että transaktiot eivät rekisteröityneet (eivätkä ulospäin lähtevät transaktiot kulkeneet). Nyt ongelman pitäisi olle korjattu, ja transaktioiden pitäisi olla mennyt läpi oikein, ja uusien transaktioiden pitäisi kulkea myös.

t. easywalletin ylläpitäjä

Lisäksi mainauksesta sen verran, että käsittääkseni suurin osa mainauspooleista toimii easywalletin kanssa, ainoastaan sellaiset jotka tilittävät suoraan coinbase-transaktiot käyttäjilleen eivät pelitä. En tiedä kuinka moni pooleista tekee noin.

Vaikka virallisesti easywallet ei coinbase-transaktioita tue, olen kyllä noukkinut ne bitcoinit sieltä käsin ainakun joku on sattunut sitä siihen tarkoitukseen käyttämään. Tähän mennessä tapauksia on ollut 3 kpl, joten sen takia en ole vielä jaksannut koodata erillistä tukea coinbase transaktioille.

Ei ole vieläkään tullut nuita bitcoineja, onko niitä mahdollista saada talteen tuohon lompakkoon vai ovatko ne nyt lopullisesti hävinneet?
Mikäli bitcoinit on mahdollista saada talteen jollakin tapaa niin kerro toki, tarvittaessa voin antaa lisätietoja vaikka yv:llä.

[quote=“tu11team, post:4, topic:1659”]Ei ole vieläkään tullut nuita bitcoineja, onko niitä mahdollista saada talteen tuohon lompakkoon vai ovatko ne nyt lopullisesti hävinneet?
Mikäli bitcoinit on mahdollista saada talteen jollakin tapaa niin kerro toki, tarvittaessa voin antaa lisätietoja vaikka yv:llä.[/quote]

Lähetä bitcoin-osoite mihin lähetit mailitse osoitteeseen [email protected] niin tutkin asiaa.

[quote=“kangasbros, post:5, topic:1659”][quote author=tu11team link=topic=1784.msg13694#msg13694 date=1391373660]
Ei ole vieläkään tullut nuita bitcoineja, onko niitä mahdollista saada talteen tuohon lompakkoon vai ovatko ne nyt lopullisesti hävinneet?
Mikäli bitcoinit on mahdollista saada talteen jollakin tapaa niin kerro toki, tarvittaessa voin antaa lisätietoja vaikka yv:llä.
[/quote]

Lähetä bitcoin-osoite mihin lähetit mailitse osoitteeseen [email protected] niin tutkin asiaa.[/quote]
Spostia laitettu.

Ja bitcoinit saatu takaisin ;D.

Siis pääsikö joku käyttämään sinun walletin yksityisavainta ja lähettämään kadonneet rahat takaisin, tai manipuloimaan walletiasi siten että jotkin “kadonneet” btcoinit tulivat jälleen saatavillesi.

Miksiköhän minä en mainaa kuin osoitteisiin joiden yksityisavain on minun ja huom, myös vain minun tiedossa. Niiden osoitteiden yksityisavan on käytössä ensimmäisen (ja ainoan) kerrn silloin kun ko osoitteen kolikot lähtevät johonkin muuhun osoitteeseen.

En ole vieläkään oivaltanut (jostain syystä) mikä ihmeen tarve on käyttää jotain walletteja jotka vuotaa ties minne ja ties koska.

Kylmiä osoitteita vaan käyttöön ja aina neitseellisiä eli niitä joiden private key ei ole nettipuuseeta nähnyt saati liikkunut jossain netissä ties missä.

Kun BTC (ymv) yleistyy ja saa yhä lisää käyttöä ja alkaa vakiintua vaihdannan välineenä on aivan varma että rikolliset ovat aina askelen tai pari edellä ja aina se tulee yllättämään ikäänkuin puun takaa ja kuullaan että “miten tämä taas on mahdollista…”

Opetelkaa pois fiat rahan ajattelutavasta ja sen mukana myös lompakosta jossa rahat muka ovat.
Lopettakaa ns lompakko ajattelu. Luulisi senkin onnistuvan kun muutkin ajattelutavan muutokset pitäisi kerran omaksua tämän bittimanin myötä.

Jos ei nyt ihan hirmuisen tosissaan mutta hiukan kuitenkin…