Kyllä mä voin nuo palasinakin myydä. 3 kpl risereita on siis tarjolla enää. x16, x4 ja x1 lähtee 0,22 BTC:llä. Postikulut sisältyy hintaan. Laita yksityisviestiä.
Sen verran pitää vielä varmistaa, että ovatko ne “Powered” mallisia? Jos niitä näin kutsutaan?
Tahdon siis sanoa, että jos kytken näillä 3x näytönohjainta emolevyyn en käräytä sitä?
Jos kyllä, niin voidaan heti juhannuksen jälkeen tehdä kauppaa mikäli nämä silloin vielä sinulla ovat
[quote=“Hexel, post:6, topic:945”]Sen verran pitää vielä varmistaa, että ovatko ne “Powered” mallisia? Jos niitä näin kutsutaan?
Tahdon siis sanoa, että jos kytken näillä 3x näytönohjainta emolevyyn en käräytä sitä?
Jos kyllä, niin voidaan heti juhannuksen jälkeen tehdä kauppaa mikäli nämä silloin vielä sinulla ovat :)[/quote]
Ei ole valitettavasti powered malleja. Itsellä on kyllä ainakin tällä emolla toiminut neljäkin näytönohjainta ihan kiltisti samaan aikaan. Riippunee tietysti emolevystä miten kestää? Niin ja näytönohjaimista. Tässä koneessa on ollut ainakin 2 x 5770 ja 2 x 5850 näyttikset eli ei tosin puhuta mistään tykkiohjaimista.
Tosin tällä hetkellä on vain kaksi keskiluokan korttia niin voinhan minä ne laittaa kiinni 16x ja 1x:llä huoletta?
Eiköhän me tästä kaupat saada, otan kontaktia piakkoin.
Tosin tällä hetkellä on vain kaksi keskiluokan korttia niin voinhan minä ne laittaa kiinni 16x ja 1x:llä huoletta?
Eiköhän me tästä kaupat saada, otan kontaktia piakkoin.[/quote]
Oma arvioni olisi, että kevyesti. Tosin en ala ottamaan vastuuta mistään!
Hehe, ei tarvitsekkaan ;D
Pitääkin ostaa Bitcoineja kauppaa varten, kaikki internet omaisuus kiinni Litecoineissa tällä hetkellä :
Lähden tuossa keskiviikkona festaroimaan sunnuntaihin asti, niin jos olet oikein mukava arvostaisin mikäli voisit varata ne minulle.
Uskoisin, että sunnuntaina viim. maanantaina laitan sinulle YV:tä niin sovitaan tarkemmin.
[quote=“Hexel, post:10, topic:945”]Hehe, ei tarvitsekkaan ;D
Pitääkin ostaa Bitcoineja kauppaa varten, kaikki internet omaisuus kiinni Litecoineissa tällä hetkellä :
Lähden tuossa keskiviikkona festaroimaan sunnuntaihin asti, niin jos olet oikein mukava arvostaisin mikäli voisit varata ne minulle.
Uskoisin, että sunnuntaina viim. maanantaina laitan sinulle YV:tä niin sovitaan tarkemmin.[/quote]
Olen oikein mukava. Sovitaan niin että ne on sulle varattu. Lähden itsekin juhannushommiin loppuviikoksi huomenna tai ylihuomenna tjsp ja palailen vasta loppuviikosta internetin äärelle.