M: [Myyty] 6970, 6870, 6870, 5830

Kaik myyty.

Varmistan nyt vielä jossain vaiheessa, että olihan tuo toinenkin todellakin 6870 kun muistissa on ristiriitaista tietoa. Saattoi olla myös 6950 mutta luulisin topicin olevan oikein. Laatikoita tai ajurilevyjä sun muita turhakkeita tuskin lienee tallessa, mutta kyllä tuolta laatikoista dvi-vga adaptereita sun muuta löytyy jos tarvis on.

Kuutosella alkavilla taitaa olla takuuta vielä kaikilla, voin tarkistaa tuonkin samalla sitten.

Myynnissä, koska nykyinen rigien tila kuumenee jo liikaa, ei onnistu järjestämään kunnollista ilmanvaihtoa ainakaan nyt äkkiseltään. Maksuvaluuttana käy euro, bitcoin ja litecoin, ei höpöhöpöcoineja. Kurssit btc-e:n mukaan.

Asus HD6970 DCII

HP: 160e

XFX HD6870 Double dissipation
HP: 110e

Powercolor HD6870, Arctic cooling accelero twin turbo 2
HP: 110e

HD5830
HP: 75e

Kortit Hollolassa mutta kusti polkee. Mitään en tällä hetkellä keksi mitä vaihdossa tarvitsisi, mutta ehdotella toki saa.

mua kiinnostaisi toi 6970 ja sitten jos se toinen on 6950 eikä 6870 niin sekin kiinnostaa, minä voisin maksaa LTC:llä ja sitten mulla on avoin kotelo ratkaisu antaa vaihdossa sun lämpö ongelman helppotamiseksi.

Nyppäsin nyt nuo näyttikset irti niin kyllä se topic oikein sanoi, 2 kpl 6870 kortteja. Mut joo, kyllähän tuo 6970 omistajaa vaihtaa myös litecoineja vastaan… Koneen koppaa en tarvitse ellei se sisällä suurempaa työhuonetta, nykyinen kun on useamman rigin kera niin kuuma ettei siellä pysty työskentelemään. Itse korttien jäähdytyksessä siis ei ole ongelmaa vaan huoneen.

Pääsetkö noutamaan kortin vai puljataanko postilla? Postikulut lienevät 7eur luokkaa jota tulee silloin lisää hintaa.

kyllä se varmaan pitää hoitaa postin kautta kuin mulla on tällä hetkellä niin paljon hommia.

kattelin tossa BTC-E hintaa ja dollari kurssia niin olisiko se sitten 74 LTC posteineen siitä 6970 kortista?

ja jos se on hyvä määrä niin laita YV:t mihin osoiteseen minä lähetän ne ja siirrän ne heti ja sinä et tarvii odotella monta

päivää ennen kuin näkyy tilillä :slight_smile:

Moi,olisin kaverin kaa kiinostnu tuosta 5830
maksu olis BTC,postitus mikkelii,laitatko YV:tä paljo haluat poisteineen tuosta?

Pistetty yksityisviestiä molemmille.

pistetty viestiä koskien loppuja näytönohjaimia, voisin ostaa kaikki loput kerralla