M: Gridseed 150€/kpl

Olisi myytävänä Gridseed minereitä 150€/kpl + pk tai nouto Porvoosta. 5 kpl setin ostajalle 12v molex virtapiuha kaupan päälle. 10 kpl setin ostajalle 140€/kpl ja virtapiuhat kaupan pälle. Minullta löytyy myös mini USB kaapelit ja 13 porttisia USB hubeja + virtalähde hubeille, hinta niistä katsotaan erikseen tarpeen mukaan.

Noin 90% louhiojsta käyvät 850MHz kelloilla ja silloin ne tekee 359.8Kh/s ilman liikaa HW erroreita, 10% pitää ajaa 800MHz-825MHz ja silloin vauhti on 338.6Kh/s - 348.9Kh/s. Virran kulutus scrypt louhinassa n. 7W/kpl

Itse louhin vain scryptiä näillä, enkä ole kokeillut dual mining toimintoa, käyttiksenä minulla on BAMT ja ohjelmana on gridseed cgminer missä on dualmining toiminto otettu pois käytöstä.

Maksuna käy Euro, BTC tai LTC

Ootko millä syyllä myymässä minereita pois? Ainaki näillä näkymin vielä gridseedeilla louhinta kannattaa ainakin sähkön osalta.

Ihan rahan tarpeen takia laitoin näitä myyntiin, kuin noi näytönohjaimet ei oikein mene kaupaksi tällä hetkellä. Minulla on kyllä Asusksen DCU II 6950 kortteja 1-9 kpl myytävänä 100€/kpl hintaan jos kiinnostaa.

Sähkökulutuksen ja lämmön tuoton kannallta näillä on kyllä paljon parempi louhia, taidan ostaa sitten kuin saan taas raha asiat kuntoon vähän isomman gridseedin 5.2MH/s Gridseed Blade Miner (80 Chip) tai jotain muuta vastaava jos niitä on markinoilla sitten. On helpompi hallita yksi laite 15:sta sijaan.

Mites monta laitetaan tulemaa? tunti vielä ennen kuin tämän päivän posti lähtee matkaan, toimi nopeasti niin saat ne huomiseksi kotiin…

Itsekkin olen tuossa myymässä korttejani pois ja gridseedeihin arvelin vaihtaa. Yhdestä voisin olla näin aluksi kiinnostunut. (Ei vielä ylimääräistä enempiin) Mutta tuohon kpl hintaan (160e) saisi kyllä lyödä tarvittavat piuhatkin mukaan tai postituskuluja mietittävä. Sitten voisin olla tosissani kiinnostunut. Paljon meinasit posteja ottaa? Kuitenkin uusi mineri ei tuosta 160e ole älyttämästi kalliimpi.

Minulla taitaa olla 2-3 noita DC 5.5mm/2.5mm plugeja vielä ylimääräisenä, niin voinhan minä juottaa yhden molex > DC 5.5mm/2.5mm piuhan sinulle sitten kaupan päälle, miten pitkän piuhan haluat?

Noi 1.8 m pitkät USB piuhat maksavat n. 4€ uutena, mutta voin laittaa jonkun vanhan lyhyemmän USB piuhan mukaan sitten kaupan pälle.

Postipaketti jonka paino on alle 2kg maksaa 7,60€

Sanoisin että yhden tai max 2 louhian voit käyttää suoraan tietokoneesta (riippuu emolevyn USB virran syötöstä), mutta suosittelen että käytät USB hubin missä on 12V/2A virtalähde jos meinaat kytkeä useampaa louhiaa kiinni.

Näin tyhmänä kysymyksenä jos kerran minerilla on jo virtalähde niin mihin se usb-virtaa vielä tarvitsee? Koska tuskin niille suoraan usbista virransyöttöä+tiedonsiirtoa saa?

“Tietokone” piiri joka ohjaa asic piirejä ottaa virran USB väylästä, elikkä louhian “tietokone” on käynissä vaikka sinulla on pelkkä USB kaapeli kiinni louhiassa, Asic piirit ja tuuletin ottavat virran 12V kaapelista.

Tuulettimenhan voi ottaa pois jos aikoo käyttää ainoastaan Scrypt louhintaan.
Näin tehon kulutus laskee ~1W verran.