M: AntMiner S1 virtalähteellä ja kahdella lisätuulettimella

Tarjoukset huuto.netin kautta. Täällä voin vastailla mahdollisiin kysymyksiin.

Tarjoan 105 euroa.

Kiitos tarjouksesta. Tosiaan voihan täälläkin tarjota mutta joudun myymään sen huuto.netissä korkeimman tarjouksen tehneelle jos sinne tarjouksia tulee.

Moi. Viimeisimmästä mainaustouhuista on aikaa kolmisen vuotta ja olen harkinnut, että voisi lähteä kenties harrastelemaan kun on ilmainen sähkö.
Olen kuitenkin suht noviisi louhimisjutuissa. Tämä siis ilmeisesti tarvitsee tietokoneen vierelle toimiakseen?
Pystyykö tätä yhdistämään cex.io:N pooliin?

[quote=“Disauttaja, post:4, topic:2081”]Moi. Viimeisimmästä mainaustouhuista on aikaa kolmisen vuotta ja olen harkinnut, että voisi lähteä kenties harrastelemaan kun on ilmainen sähkö.
Olen kuitenkin suht noviisi louhimisjutuissa. Tämä siis ilmeisesti tarvitsee tietokoneen vierelle toimiakseen?
Pystyykö tätä yhdistämään cex.io:N pooliin?[/quote]

Moi! Ei tarvi muuta kuin nettiyhteyden, langallisen tai langattoman. Cex:io:n pool on https://ghash.io/ ja sinne voi tosiaan yhdistää suoraan. Se onkin käsittääkseni paras bitcoin pool, koska kuluja ei ole ja samalla louhiintuu neljää muutakin coinia (merged mining).

Itse olen käyttänyt MultiMiner-softaa tietokoneella, jolloin louhinta menee sen kautta. Ideana on luohia aina parhaiten tuottavaa coinia. Samaa tekeviä multipooleja on myös olemassa.

EDIT: Tietokonetta tarvitset laitteen asetusten muuttamiseen selaimella, lähinnä poolien osoitteiden asettamiseen.