M: 60gb ssd

Myydään kingstoin 60GB SSD Levy,takuuta vielä vähäsen jäljellä.Tarjoukset tähä tai YV:Nä.
Mikkeli

Maksu BTC/euro

Tarjoan 25 euroa.

Iha sillä ei kyllä lähe. Uus maksaa jimssillä 100e. Ja takuuta kun löytyy vielä.

30 (Saatan kieltäytyä jos en saa lisätietoja)
“Takuuta vähäsen” on sama kuin “ei takuuta”.
Uutena kaikki voi maksaa vaikka miljoonan, mutta et olekaan uutena myymässä takuun kanssa.
Ja mitähän sanoo softa käyttötunneista jne?

SSD meni eilen kaupaksi sain levystä 55e,takuuta oli hutikuun loppuun vielä.

Olin aikeissa tulla kommentoimaan jo aikaisemmin mutta koska tällä foorumilla ilmeisesti huomautellaan “trollaamisesta” jos kertoo tuotteiden järkeviä hintoja niin jätin kommentoimatta.

Nyt kun kaupat on tehty niin tulin vain kertomaan, että Kingstonin 60GB SSD:n saa nykyään uutena 60,90€:lla http://www.verkkokauppa.com/fi/product/6668/djrfr/Kingston-SSDNow-V300-60-GB-SSD-2-5-kovalevy ja koska varsinkin elektroniikka tuppaa menettämään kovasti arvoaan jo siinä vaiheessa kun sen saa kaupasta ulos ja vähän käytettyä elektroniikkaa saa ehkä keskimäärin puoleen hintaan mitä kaupassa niin tuo 30€ oli mielestäni sellainen hyvä diili sekä ostajalle, että myyjälle. Olisin myös itse voinut maksaa tuosta 30€ jos olisi ollut tarvetta tuollaiselle levylle. 55 euroa on jo todella hyvä kauppa myyjän vinkkelistä katsottuna. Onneksi olkoon! :slight_smile:

Tähän lisättäköön, että minä ehkä “hieman” hinta-epätietoisena ostajana en yleensä ota nokkiini vaikka joutuisin maksamaan jostain vehkeestä saman kuin se maksaa kaupassa. Miksikö:

• En käytä kaikkea aikaani elektroniikan parhaiden hintojen seurantaan eli en todennäköisesti tulisi ostaneeksi halvimmasta paikasta kuitenkaan
  • Jos tulisinkin, siinä olisi kulunut enemmän aikaa
  • Kaupassa käyminen on rasittavaa, mieluummin saan tuotteet suoraan kotiin
  • Bitcoinmaksu on kätevämpi kuin euro
  • Käytetyt tuotteet ovat joskus jopa parempia kuin uudet, ne on esim konffattu valmiiksi.

Vähempää trollaamatta niin ei hintatietoiselle kaikki on halpaa :slight_smile: Nykyään vaan niin suhteellisen helppo käyttää noita online palveluja jotka listaa halvimmat hinnat.

Systema store SSD Kingston 60GB uutena 50€ ja kunnon takuulla.
http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=74009&osCsid=b39dc785e08f318e9d062934da60c6e8

[quote=“rpietila, post:7, topic:1189”]Tähän lisättäköön, että minä ehkä “hieman” hinta-epätietoisena ostajana en yleensä ota nokkiini vaikka joutuisin maksamaan jostain vehkeestä saman kuin se maksaa kaupassa. Miksikö:

• En käytä kaikkea aikaani elektroniikan parhaiden hintojen seurantaan eli en todennäköisesti tulisi ostaneeksi halvimmasta paikasta kuitenkaan
  • Jos tulisinkin, siinä olisi kulunut enemmän aikaa
  • Kaupassa käyminen on rasittavaa, mieluummin saan tuotteet suoraan kotiin
  • Bitcoinmaksu on kätevämpi kuin euro
  • Käytetyt tuotteet ovat joskus jopa parempia kuin uudet, ne on esim konffattu valmiiksi.[/quote]

Hyviä ja järkeviä pointteja nämä toki vaikka nyt ei kaikki ehkä tähän ko. tapaukseen liitykään. Minun tulee vaan ihan luonnostaan katseltua ehkä liikaakin hintoja asiassa kuin asiassa kun on tullut ostettua/myytyä/mainostettua niin paljon kaikenlaista tavaraa.

Jos ei ole liikaa rahaa niin se kyllä motivoi etsimään edullisimmat ratkaisut :slight_smile:

Periaatteessa kysehän on ajan=rahan yhtälöstä, joko jompaa kumpaa käytetään tai molempia.

Näitä tietokoneita/komponettejä on enneki myyty sopivaan hintaa :slight_smile:
skippaan suosialla tuommoiset alihintaiset tuottet,jos ei olis toi SSD mennyt kaupaksi,Nii olisin sen laittanu vaikka miulummin RAIDII tuohon servuu,kun myyny pilkka hinnalla :slight_smile:

Voin kertoa lisää pikku bisneksistä jos jotai kiinostaa :slight_smile: