LocalBitcoins Startup Saunan demo-dayssa 11.06

Startup Sauna on suomen johtava startup-kiihdyttämöohjelma, johon localbitcoins.com osallistuu. Tilaisuudessa on mahdollisuus tulla perehtymään millaisia startuppeja kiihdyttämöstä tulee. Localbitcoinsin neljä perustajajamppaa mestoilla pitchaamassa, esittelemässä tuotetta ja vastaamassa kysymyksiin.

Localbitcoins.com on maailmanlaajuisesti hyvässä nosteessa. Käyttäjiä on 140 maasta, 1500 kaupungista, ja yrityksen toiminta on kassavirtapositiivista. Uusia käyttäjiä tulee 250+ per päivä. Perinteistä rahoitusta emme hae (vaikka VC-fundeja on jonoksi asti tyrkyttämässä rahaa), vaan muutaman kuukauden sisään on tarkoitus tehdä suunnattu osakeanti bitcoin-harrastajille crowdsourcing-tyyliin.

Tapahtuman eventti: https://www.facebook.com/events/493207410751449/?fref=ts

Lisäys, tapahtuma on osallistujille ilmainen :slight_smile:

Itselläni ei ole mahdollisuutta tulla paikan päälle niin onko netin kautta osallistuminen millään tapaa mahdollista?

Saattaa tulla streamaus demo/pitchaus-osuudesta, en ole ihan varma. Pistän infoa tänne.

Varasin lipun!

Olen just liittynyt tälle forumille. Mulla on itselläni Bitcoinpalveluprojekti ja erilaiset yhteistyökuviot kiinnostavat. Olis kaiken puolin siistii tutustua Suomen bitcoin-yhteisöön :slight_smile:

lenin_ra

[quote=“kangasbros, post:3, topic:910”][quote author=Grimzero link=topic=966.msg6626#msg6626 date=1370074643]
Itselläni ei ole mahdollisuutta tulla paikan päälle niin onko netin kautta osallistuminen millään tapaa mahdollista?
[/quote]

Saattaa tulla streamaus demo/pitchaus-osuudesta, en ole ihan varma. Pistän infoa tänne.[/quote]

Jos ei tule virallista streamia, niin joku vierailija voi ehkä hoitaa homman älypuhelimella, Bambuser ainakin voi streamata suoraan verkkoon. On kai muitakin sovelluksia, mutta tuo on tullut itse kokeiltua.

Ainakaan virallista streamausta ei ole tulossa. Mutta eiköhän sinne paikalle jotain kameramiehiä eksy, toivotaan.