Litecoinin tulevaisuus

Litecoin on lähteny viimeaikoina mukavaan nousuun. Rikkoi viime yönä 200€ rajan. Onkohan tämä seurausta Bitcoinin noususta vai elääkö tuo omaa sielunelämää. Mitä mieltä porukka on kyseisestä valuutasta? Tuleekohan tuo nousemaan? Vielä olisi mahdollista hypätä siihen junaan.

LTC kuuluu samaan sarjaan, ku moni muukin kryptokolikko eli 10 vuoden päästä sanot:

  • V***U ku olis älynny ostaa ees yhen…

Itse odotan tällä hetkellä että coinmotion saa litecoint käyttöön. Itse en ole mikään tietotekniikan ihmelapsi joten haluan selkeää kotimaista palvelua. Tulee kohta vain tämä odottelu hiukan kalliiksi. Sen verran on tuo kurssi jo noussut.

1 tykkäys

Voiko Litecoinia ostaa suoraan euroilla jostain vai pitääkö ensin ostaa bitcoineja joilla sitten voi ostaa litecoineja? Ei ole näistä vielä kokemusta muuta kuin nordnetin kautta ostetuista bitcoin ja ethereum xbt:stä eikä mistään suorista ostoista, jos joku ystävällisesti opastaa, miten saada homma aluilleen.

Tuolta saa euroilla https://www.litebit.eu/en/account/home

Kiitos! Onko kokemuksia tuon palvelun käytöstä?

muutaman kerran oon käyttänyt,pelitti ihan ok

Tein just tilin tuonna ja siirsin pienen summan rahaa, miten pitkään tuossa rahan siirrossa yleensä tuolla kestää?

ei tarvinnu mittän selffietä itestään lähetellä tai passinkuvia? :smiley:

Tossa on nuo eri tierit, joilla määräytyy paljon voi vuorokaudessa, viikossa ja kuussa käydä kauppaa, kolmos tierillä tarvii lähettää selfiet ja kuvat henkkareista.

Ok. Säilytätkö litecoinit nyt tuola litebitissä vai ajattelitko siirtää johkin lompakkoon?

Kunhan nyt saisi ekana rahat tuonne siirtymään että pääsis edes ostamaan jotain.

Kauan menee tolla sivustolla että rahat on tullu?

Mulla tais ekalla kerralla kestää 2päivää

Onko Litecoinilla muuta etua Bitcoiniin nähden kuin se että se on “hopeaa, kun BTC on kultaa” ?

Tänään tuli Antminer L3+ nyt vaan liteä louhimaan!!! Ootas rakennan äänieristysboksin…

Mista ostit, jos voi kysella? Itsellakin haussa…

Ootteko saaneet tonne litebitiin tier 3 verifikaation?
Tuntuu kestävän, Oon lähettänyt selfien paperi kädessä yms. vaadittavat tiedot.
Olis vaan helpompi tallettaa NEM-lompakkoon fyffeä kun olis toi tier 3 oikeus. Nyt päiväraja 500€ ja ärsyttää lähettää tollasia summia monta kertaa. Samalla NEMin arvo nousee ja ite häviää ku ei saa talletettua tarpeeksi nopeasti rahaa lompakkoon.

Mikset osta bitcoinia ja muuta sitä pörssissä Xem:ksi? Huomattavasti nopeampi tapa.

Kysäse noita L3+ minereita tuolta Louhinta mieheltä.
Luotettava tyyppi ja tietää paljon alasta. Suosittelen!
[email protected]