Liikekumppaneita kaivataan

Terve kaikille! Olen uusi täällä foorumillla. Keksin loistavan ja kannattavan liikeidean. Idea hyödyntää ja pohjautuu täysin virtuaali valuuttaan. Ideani on myös todella aggressiivinen ja toimiva. Olen täysin uusi yritysten saralla ja haen täältä liikekumppania tai kumppaneita idean toteutukseen ja hiontaan (mielellään sekä yritystoiminta ja virtuaalivaluutta tuttua). Olen oulun läänistä mutta myös jyväskylään ja kuopioon alle 200km. Joten esittelisin idean mielellään kasvokkain.
Kaikki kiinnostuneet voi laittaa yksityisviestä jos haluaa sopia tapaamisen. Pahoittelut etten kerro täällä ideaani. Mutta en anna muille etua tästä ideasta.

Pitää vielä lisätä sen verran että tämä idea toisi bitcoinille räjähdysmäisesti lisää tunnettavuutta ja käyttöä suomessa ja miksei pohjoismaissa.

Voi olla vähän hankalaa saada ihmisiä kiinnostumaan ihan vain sillä, että väittää keksineensä hyvän idean. Veikkaan, että viestisi tuskin saa ketään kiinnostumaan niin pitkälle että tapaisivat sinut.

Vaikka olenkin epäileväinen onko ideasi oikeasti niin hyvä kuin uskot, niin sanon tämän siltä varalta että olet oikeassa ja ideasi on hyvä.

Jos olet sillä kannalla, että tämä idea räjäyttää bitcoiniin kasvuun, niin kilpailijoita ei ole tarpeen pelätä. Heitä tulisi jopa kannustaa. Miksikö? Koska jos ideasi on bitcoinin kannalta positiivinen, niin pelkällä bitcoinin kurssinousulla tekee idean seurauksena todella hyvin. Voit siis hyötyä omasta ideastasi ja kaikista ideoista mitä muut keksivät ihan vain sijoittamalla bitcoiniin itseensä.

Vaikka ideasi ei sellaisenaan toimisikaan, niin kaikilla bitcoineja omistavilla on henkilökohtainen intressi parantaa sitä toimivaksi mikäli se vain suinkin on mahdollista.

[quote=“Joel Kaartinen, post:3, topic:1374”]Voi olla vähän hankalaa saada ihmisiä kiinnostumaan ihan vain sillä, että väittää keksineensä hyvän idean. Veikkaan, että viestisi tuskin saa ketään kiinnostumaan niin pitkälle että tapaisivat sinut.

Vaikka olenkin epäileväinen onko ideasi oikeasti niin hyvä kuin uskot, niin sanon tämän siltä varalta että olet oikeassa ja ideasi on hyvä.

Jos olet sillä kannalla, että tämä idea räjäyttää bitcoiniin kasvuun, niin kilpailijoita ei ole tarpeen pelätä. Heitä tulisi jopa kannustaa. Miksikö? Koska jos ideasi on bitcoinin kannalta positiivinen, niin pelkällä bitcoinin kurssinousulla tekee idean seurauksena todella hyvin. Voit siis hyötyä omasta ideastasi ja kaikista ideoista mitä muut keksivät ihan vain sijoittamalla bitcoiniin itseensä.

Vaikka ideasi ei sellaisenaan toimisikaan, niin kaikilla bitcoineja omistavilla on henkilökohtainen intressi parantaa sitä toimivaksi mikäli se vain suinkin on mahdollista.[/quote]

Kiitos vastauksesta. Todellakin voi olla että yrityskumppanin saanti voi olla mahdoton tätä kautta, mutta aina voi yrittää.

Onko kyseessä jokin tuote tai softa vaiko palvelu? Ois kiva jotain tietää. Saa kyllä olla tajunnanräjäyttävä juttu jotta lähtisin ouluun kuulemaan siitä :smiley:

Laitan yv:nä hiukan infoa

Onko minkä tyyppistä asiantuntemusta vailla.

Itse ainakin Jyväskylässä vaikutan suhteellisen usein. Vakinaisesti asun Vaasassa.

Kaikkea uutta voi toki epäillä, mutta itseäni kiinostaa aina kaikki uusi. Myös tämä liikeidea.

Itse asun noin 100 km päässä Jyväskylästä, joten ei kummonen matka jos siellä tapaisi, mutta jotain takeita tolkullisuudesta pitäisi olla jos vaseti sinne ajelisin.

Olen kuulolla ???

Mulle voisi ehkä YV:nä myös pistää hiukan infoa. Kokemusta on yritystoiminnasta ja virtuaalivaluutoista, joten jos ideassa on tarpeeksi sitä jotain niin hyödyksi kykenen olemaan.

Mulle voi kanssa laittaa YV:nä lisätietoa varmuuden vuoksi jos sattuisikin olemaan hyvä idea. Myös kokemusta sekä yritystoiminnasta, että virtuaalivaluutoista löytyy. Lisäksi löytyy kokemusta markkinoinnista/mainonnasta ja tarpeksi hyvälle idealle mahdollisesti myös rahoitusta.

Tahtoisin myös kuulla lisää YV:llä. Kokemusta itsellänikin yrittämisestä (IT-ala). Erityisosaaminen ohjelmistotekniikka ja web-ohjelmointi. Hyvälle idealle voisi myös minulta löytyä rahoitusta.

Mulle voi kanssa laittaa yv:tä…
Hieman ihmettää että mitä tällä salamyhkäisyydellä saavutetaan, jos halutaan tehdä coineja tunnetuksi.
Muistuttaa erästä kertaa kun sanottiin olevan tosi hyvä bisnes ja kannattaa sijoittaa. Tilaisuudessa sitten mainostettiin ternimaitoa! :o ;D ::slight_smile:

[quote=“AnttiLehtinen, post:12, topic:1374”]Mulle voi kanssa laittaa yv:tä…
Hieman ihmettää että mitä tällä salamyhkäisyydellä saavutetaan, jos halutaan tehdä coineja tunnetuksi.
Muistuttaa erästä kertaa kun sanottiin olevan tosi hyvä bisnes ja kannattaa sijoittaa. Tilaisuudessa sitten mainostettiin ternimaitoa! :o ;D ::)[/quote]

haha:D Rahoittajaa sentään en ole hakemassa täältä ja liittyy ihan virtuaalivaluuttaan. Kutsukaa vaikka vainoharhaiseksi mutta uskon että jos joku nappaa ideani niin en voi sitä itse enää hyödyntää yhtä hyvin… siksi salamyhkäisyys.

Uusi liikeidea: Ternimaitoa bitcoineilla!