Normaalisti neuvoisin asiakasta laittamaan viitteen viestikenttään ja
pahoittelisin palvelun toimimattomuutta. Viitteen tarkistusfunktiossa on
näköjään pieni vika. Olen myös perinteisesti antanut tuntuvan alennuksen
kuluihin, jos asiakkaalta tulee hyödyllinen bugiraportti. Joka
tapauksessa pahoittelut siitä, että palvelu oli pettymys.
Sinä tuleva tradenomi voisit kuitenkin vetää vitun päähäsi ja opetella
antamaan vähän asiallisempaa palautetta. Jos palvelun käyttö kuitenkin
sattuu vielä kiinnostamaan ja kykenet tuon viitteen kirjoittamaan
viestikenttään huomautuksen kera, saat pienen alennuksen: 0,50€ ja 1%
kulu laskun summasta.
Paska palaute.
Leo
Bittimania"
Taidan jättää coinit lähettämättä - kuumottaa liikaa että Leo vetää menkkapäissään kolikot välistä.
“Ota löysin rantein, älä jännitä,
ota vastaan mitä tarjoo elämä.
Eihän suremalla maailmasta
mitään saa
päivä päivältä vaan lähestyypi maa.
Ota löysin rantein, älä jännitä,
ota vastaan elämä!”
Huom: Bittilasku ei ole millään tapaa Bittiraha.fi:n palvelu eli kyseessä kaksi toisistaan täysin erillistä palvelua ja yritystä. Aloituspostaaja on siis saanut tuon vastauksen Bittilaskun asiakaspalvelusta.
Huom2: Minä heitän nyt mode-hatun pois hetkeksi ja vastaan Bittilaskun pyörittäjän roolissa. En myöskään siirrä ketjua oikeaan paikkaan ja yhdistä “Bittimania.fi ja Bittilasku” -ketjun kanssa, vaan jätän sen jonkin toisen moderaattorin harteille.
Tässä saamani palaute:
Terve,
Yritin maksaa vuokraani bitcoineilla mutta viitenumeron kirjoitettua tulee ilmoitus “viite on virheellinen!”
muuten ihan hyvä mutta se ei kyllä ole.
Paska palvelu.
-M
Kirjoitin tosiaan tuohon vastaukseeni miten toimin normaalisti, asiakkaan palautteen asiallisuudesta riippumatta. Tällä kertaa palautteen lähettäjä on “tuttu” henkilö ja ansaitsee todellakin pienen näpäytyksen. Olin hänen kanssaan samassa koulussa viime vuonna. Eipä tässä osaltani sen ihmeellisempää.
[quote=“Rider, post:6, topic:1136”]Huom: Bittilasku ei ole millään tapaa Bittiraha.fi:n palvelu eli kyseessä kaksi toisistaan täysin erillistä palvelua ja yritystä. Aloituspostaaja on siis saanut tuon vastauksen Bittilaskun asiakaspalvelusta.
Huom2: Minä heitän nyt mode-hatun pois hetkeksi ja vastaan Bittilaskun pyörittäjän roolissa. En myöskään siirrä ketjua oikeaan paikkaan ja yhdistä “Bittimania.fi ja Bittilasku” -ketjun kanssa, vaan jätän sen jonkin toisen moderaattorin harteille.
Tässä saamani palaute:
Terve,
Yritin maksaa vuokraani bitcoineilla mutta viitenumeron kirjoitettua tulee ilmoitus “viite on virheellinen!”
Paska palvelu.
-M
Kirjoitin tosiaan tuohon vastaukseeni miten toimin normaalisti, asiakkaan palautteen asiallisuudesta riippumatta. Tällä kertaa palautteen lähettäjä on “tuttu” henkilö ja ansaitsee todellakin pienen näpäytyksen. Olin hänen kanssaan samassa koulussa viime vuonna. Eipä tässä osaltani sen ihmeellisempää.
Terveisin,
Leo[/quote]
Ja sen pienen näpäytyksen tosiaan annoit? Epäilen kyllä vahvasti sitä että olisimme mitenkään tuttuja, muuten tietäisit heti esimerkiksi sen että en opiskele tradenomiksi.
Todennäköisesti sekoitat minut johonkin toiseen, mene siis itseesi ja myönnä että asiakaspalvelijana vastauksesi oli vähintäänkin asiaton - ei ole mun eikä kenenkään muun asiakkaan vika että sua on koulukiusattu, pura siis patoutumasi muuta reittiä.
[quote=“aFFMan, post:7, topic:1136”][quote author=Rider link=topic=1218.msg9209#msg9209 date=1379924847]
Huom: Bittilasku ei ole millään tapaa Bittiraha.fi:n palvelu eli kyseessä kaksi toisistaan täysin erillistä palvelua ja yritystä. Aloituspostaaja on siis saanut tuon vastauksen Bittilaskun asiakaspalvelusta.
Tässä saamani palaute:
Terve,
Paska palvelu.
-M
Terveisin,
Leo
[/quote]
Ja sen pienen näpäytyksen tosiaan annoit? Epäilen kyllä vahvasti sitä että olisimme mitenkään tuttuja, muuten tietäisit heti esimerkiksi sen että en opiskele tradenomiksi.
Todennäköisesti sekoitat minut johonkin toiseen, mene siis itseesi ja myönnä että asiakaspalvelijana vastauksesi oli vähintäänkin asiaton - ei ole mun eikä kenenkään muun asiakkaan vika että sua on koulukiusattu, pura siis patoutumasi muuta reittiä.[/quote]
Juuri tätä tarkoitan. Sama laulu jatkui myös tänään aamulla saapuneessa sähköpostissa.
En ole ihan ajantasalla noista koulutusnimikkeistä ja nyt meni inssit ja tikot sekaisin. Tämä asia on nyt osaltani loppuunkäsitelty.